🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

خبر خوش برای قلعه نویی و 4 بازیکن تیم ملی

با استناد به ماده ۵۲ بند ۵ آیین نامه برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، تک اخطارهای بازیکنان و عوامل تیم‌ها در مرحله گروهی، ۱/۸ و ۱/۴ نهایی، به مرحله نیمه‌نهایی منتقل نمی‌شود.

برترین‌ها: هجدهمین دوره جام ملت‌های آسیا از فردا وارد مرحله یک چهارم نهایی خواهد شد و چهار بازیکن تیم ملی فوتبال ایران دارای اخطار هستند. علیرضا بیرانوند، سعید عزت اللهی، محمد محبی و شجاع خلیل زاده در بازی گذشته از داور کارت زرد گرفتند و البته این شائبه ایجاد شده که اگر این بازیکنان در بازی با ژآپن کارت زرد دریافت کنند از دیدار آینده محروم خواهند شد اما قوانین چیز دیگر می گیوید.

با استناد به ماده ۵۲ بند ۵ آیین نامه برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، تک اخطارهای بازیکنان و عوامل تیم‌ها در مرحله گروهی، ۱/۸ و ۱/۴ نهایی، به مرحله نیمه‌نهایی منتقل نمی‌شود. یعنی تمامی تک اخطارها در مرحله نیمه نهایی بخشیده خواهد شد و در صورتی که ۴ بازیکن ما در بازی با ژاپن کارت زرد بگیرند و تیم ملی ما به نیمه نهایی صعود کند آنها در این مرحله محروم نخواهند بود.

البته کارت قرمز در دیدار با ژاپن  تاثیر گذار خواهد بود و هر بازیکنی که در این دیدار اخراج شود در مرحله نیمه نهایی از بازی برای تیمش محروم خواهد شد.

خبر خوب برای قلعه نویی و ۴ بازیکن تیم ملی

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋