🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

برخورد جدی دستگاه قضا با اخلالگران لوازم بهداشتی

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب بردسیر از برخورد جدی دستگاه قضا با محتکران و اخلالگران در عرضه کالا‌های پزشکی و مواد ضدعفونی کننده خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از کرمان ، افشین صالحی، سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب بردسیرگفت: به محتکران و اخلالگران در عرضه کالا‌های پزشکی و مواد ضدعفونی کننده و افرادی که از طریق فضای مجازی، سعی در ایجاد اضطراب و تنش آفرینی میان مردم را دارند، به شدت برخورد قضایی می‌کنیم.

او ضمن قدردانی از کادر پزشکی و درمانی شهرستان بردسیر، افزود: به لحاظ هماهنگی‌های بیشتر برای مقابله با ویروس کرونا تیم اطلاعاتی، عملیاتی و نظارتی با محوریت دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر، متشکل از جانشین دادستان، رییس مرکز بهداشت، سازمان اطلاعات سپاه، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و پلیس فتا و اداره نظارت بر اماکن تشکیل شده است و نظارت در سطح شهرستان به نحو مستمر انجام داده می‌شود.

صالحی از مردم خواست چنانچه مواردی را در این رابطه مشاهده کردند، به دبیر خانه این تیم در پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان بردسیر گزارش کنند.

او بیان داشت: در راستای پیشگیری از شیوع این ویروس در سطح زندان، شعبه اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر برای سرعت در فرآیند مرخصی زندانیان واجد شرایط در دو شیفت کاری فعال هستند.

صالحی با بیان اینکه دفاع جانانه از حقوق مردم را رسالت خود می‌دانیم و وظیفه ما ایجاد امید در مردم برای حل مشکلات است، گفت: همه تلاش می‌کنیم، هیچ فردی نا امید از دستگاه قضا نشود و ملجا و پناه مردم هستیم و در مبارزه با فساد هیچ خط قرمزی نداریم.

او افزود: در شهرستان بردسیر از اندیشه‌های فعال و پویا برای تحول در دادسرا استقبال می‌کنیم.

سرپرست دادسرای بردسیر گفت: در خصوص انتخابات، قانون برای همه باید فصل الخطاب قرار گیرد؛ اما متاسفانه برخی از رسانه‌های غیر رسمی در فضای مجازی با بد اخلاقی، افترا و ارائه مطالب خلاف واقع، ناخواسته در جبهه دشمن قلم می‌زنند.

او تصریح کرد: رسانه‌ها باید جریان سازی کنند، نه اینکه اسیر جریانات انحرافی شوند و تنش و جو بدبینی نسبت به جامعه در میان مردم را دنبال کنند.

صالحی با بیان اینکه چنانچه اشخاص، احزاب یا جناح‌های سیاسی در خصوص انتخابات اعتراضی دارند، ضمن رعایت منش اخلاق گرا صرفا از راه‌های قانونی اقدام کنند، افزود: چنانچه موردی غیر از مجاری قانونی مشاهده شود، به عنوان مدعی العموم ورود می‌کنیم و افراد خاطی تحت تعقیب قرار می‌گیرند و اجازه نمی‌دهیم، اعتماد مردم خدشه دار شود.

او از مردم خواست اخبار را از مراجع و رسانه‌های رسمی پیگیری کنند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋