🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

همت بلند یزدی ها برای ریشه کنی ویروس کرونا از تولید مواد ضد عفونی کننده تا توزیع

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: با همه توان برای کمک به ریشه‌کنی ویروس کرونا همپای سایر دستگاه‌ها و مسوولان پای کار خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  اخبار  از یزد  ،  محمد رضا دهقانی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: تمهیدات لازم برای تولید و توزیع ماسک و دستکش برای رفع نیاز‌های ضروری در سطح استان انجام شده است که در یکی و دو روز آینده عرضه آن در مراکز تعیین شده انجام می‌شود.

او  بر رعایت مراقبت‌های پزشکی در نانوایی‌ها و صنوف بهداشتی تا کید کرد و افزود: در تلاشیم تا امکانات و تسهیلات لازم را برای واحدهای تولیدی فعال در زمینه ماسک فراهم کنیم تا با همه قوا به تولید بپردازند.

آغاز به کار  پنج واحد تولید مواد ضد عفونی کننده در یزد

رضا مورکیان مدیر اداره نظارت بر مواد آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: پنج واحد تولید مواد ضد عفونی کننده برای تامین اقلام مورد نیاز استان شروع به کار کرد.

او افزود: این واحد‌ها قبل از این، در زمینه تولید مواد شوینده فعالیت داشتند و با توجه به شیوع ویروس کرونا و احتیاج به مواد ضدعفونی کننده قرار شد، ژل و مایع ضدعفونی کننده دست را در دستور کار خود قرار دهند.

مورکیان ادامه داد: با بیان اینکه الکل یکی از مواد اولیه اصلی در تولید مواد ضدعفونی کننده است، تصریح کرد : اگر مواد اولیه این کارخانه‌ها تامین شود قادرند، علاوه بر نیاز استان بخشی از تولید به خارج استان ارسال شود.

تولید ۳۰ نوع ماده ضد عفونی کننده در  شهرستان مهریز

 رضا زارع زاده فرماندار مهریز گفت: هم اکنون چهار واحد برای تولید مواد ضدعفونی کننده، تمام همت خود را به کار بسته اند و نزدیک به ۳۰ نوع ماده ضدعفونی کننده تولید می‌شود.

او افزود: این واحد های تولیدی توان روزانه ۲۰ تا ۳۰ تن ماده ضد عفونی کننده را دارند به طوری که علاوه بر تامین نیاز استان به سایر استان‌ها ارسال خواهد کرد.

زارع زاده ادامه داد : نیروهای این واحد تولیدی  دست در دست هم بسیج شده اند ت با همه امکانات  تولید محصولات مورد نیاز برای مقابله با کرونا ویروس را به صورت شبانه‌روزی انجام دهند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋