🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پشیمانی از رفتن ستاره سابق رئال: بگذار برگردم!

رافائل واران، ستاره سابق رئال مادرید، مشتاق است که بار دیگر در این تیم به میدان برود.

ورزش سه: واران در پنجره نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۲۱ و پس از ۱۰ سال حضور در ترکیب رئال مادرید تصمیم به ترک این باشگاه و پیوستن به منچستریونایتد گرفت. 

او در دو فصل ابتدایی حضورش در اولدترافورد توانست نمایش خوب و قابل قبولی را در زمین بازی ارائه دهد و تحسین بسیاری از هواداران این تیم و همچنین کارشناسان و رسانه‌ها را به همراه داشت اما شرایط امسال فرق کرد. 

مصدومیت و دوری چند هفته‌ای از میادین باعث شد که هری مگوایر جای او را در ترکیب تیمش بگیرد و این بازیکن چاره‌ای جز نیمکت نشینی در یونایتد نداشته باشد که چندان به مذاقش هم خوش نیامده و زمزمه‌هایی درباره احتمال جدایی او به گوش می‌خورد. 

از سوی دیگر رئال مادرید به دلیل مصدومیت متعدد بازیکنانش در خط دفاعی به فکر خرید یک مدافع میانی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال آینده میلادی است و روزنامه آ.اس خبر داده که واران مشتاق بازگشت به سانتیاگو برنابئو است. 

پیش از این گفته شده بود که رئال هم احتمال بازگشت او را بررسی خواهد کرد و اشتیاق این مدافع فرانسوی برای بازگشت بدون شک به آنها در تسریع این روند و مذاکرات احتمالی با منچستریونایتد کمک بیشتری خواهد کرد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋