🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پاسخ های عجیب مدیرعامل فولاد درباره ناکامی ها!

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان توضیحاتی را درباره نتایج ضعیف این تیم در فصل جاری لیگ برتر ارائه کرد.

ورزش سه: مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان توضیحاتی را درباره نتایج ضعیف این تیم در فصل جاری لیگ برتر ارائه کرد.

حمیدرضا شعبانی مدیرعامل فولاد امشب در گفت و گو با برنامه شب‌های فوتبالی درباره عوامل نتایج ضعیف این تیم در فصل جاری به صحبت پرداخت.

شعبانی درباره ناراحتی هواداران فولاد از نتایج کسب شده بیان کرد: اعتراض از طرف هواداران طبیعی است؛ چون نتایج لازم اتفاق نیفتاده است. تیم ما در ابتدای فصل به علت شرایط خاصی که داشتیم در ۴ بازی اول نتیجه نگرفتیم و مسابقات را به نوعی با ۱۲ امتیاز منفی شروع کردیم!

او ادامه داد: با نظرات سرمربی قبلی تیم را بسته بودیم و سرمربی جدید نقطه نظرات دیگری داشت. مجبور شدیم کار دیگری کنیم، وقتی دیدیم نمی‌توانیم از بازیکنان بزرگسال خود استفاده کنیم، به بازیکنان نوجوان رو بیاوریم!

وقتی استفاده از بازیکنان نوجوان در ترکیب فولاد با تعجب مهدی توتونچی مجری برنامه مواجه شد، شعبانی گفت: منظورم بازیکنان جوان است اما چند بازیکن از تیم زیر ۱۷ سال را هم به خدمت گرفتیم و استفاده کردیم. این نوید روزهای خوبی را در آینده برای فولاد می‌دهد!

مدیرعامل باشگاه فولاد همچنین گفت: با شرایطی که آن زمان داشتیم، آقای منصوریان در ابتدای فصل برخی بازیکنان را می‌خواست. با برخی بازیکنان نتوانستیم توافق کنیم و ایشان نفراتی را معرفی کردند و به نتیجه رسیدیم. مربی جدید در برخی پست‌ها روی افراد دیگری نظر دارد و بعضی از این بازیکنان را نمی‌خواستند.

شعبانی افزود: وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد، هوادار ناراحت می‌شود. مخصوصا فولاد که در خیلی از سنوات فوتبالی جزو تیم‌های برتر ایران بودند و در لیگ قهرمانان آسیا هم به میدان رفته است. طبیعی است که هوادار هم دوست دارد تیمش در اوج باشد. امسال این شرایط محقق نشده اما امیدواریم در نیم فصل دوم با نظر سرمربی تیم را تقویت کنیم و شرایط بهتری را کسب کنیم.

مدیرعامل فولاد در بخش دیگری از صحبت‌های خود تاکید کرد: مطمئنم در روند اجرای یک برنامه عوامل مختلفی مقصر هستند. صد درصد مدیرعامل و سایر مدیران هم مقصر هستند اما درصدها باید کارشناسی شود و ببینند چه عضوی چه مقدار تقصیر داشته است! الان هرچه بوده، گذشته و باید نگاهمان به آینده باشد.

 

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋