🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کالدرون: همه تیم ها می خواهند پرسپولیس را ببرند نباید ترابی را با مسی مقایسه کرد هیچ مشکلی با سید جلال ندارم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: بازی سختی با سایپا داریم چراکه همه تیم ها می خواهند پرسپولیس و این بازی خاص را ببرند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی اخبار،گابریل کالدرون در نشست خبری پیش از بازی سایپا با پرسپولیس درباره تغییر زمان این دیدار بیان کرد: به دلیل تاخیرمان عذرخواهی می‌کنم. اینکه زمان بازی‌ها عوض شده مهم نیست. سرما در ساعت سه بعد از ظهر کم‌تر است و این موضوع برای ما بهتر است. پرسپولیس پس از بازی با گل گهر ریکاوری خوبی داشته و اکنون برای دیدار مهم با سایپا آماده هستیم.

تمرکز من روی چهار بازی آتی است و درباره بازیکن برزیلی از باشگاه بپرسید

او درباره بحث حضور جوناتاس برزیلی در پرسپولیس گفت: درباره مذاکره با بازیکنان از باشگاه بپرسید چراکه تمرکز من روی چهار بازی آتی مان است و روی این مسائل کار می‌کنم.

بازی های مان فشرده است و باید تغییراتی در ترکیب ایجاد کنم

سرمربی پرسپولیس درباره اشتباه محمد حسین کنعانی زادگان در بازی با گل گهر و احتمال نیمکت نشینی او مقابل سایپا اظهار داشت: من نمی‌دانم کدام اشتباه را می‌گویید. با توجه به اینکه بازی‌های مان فشرده و هر چهار روز یک بار برگزار می‌شود، روش من این است که تغییراتی در ترکیب تیم به وجود آورم در غیر این صورت احتمال آسیب دیدگی بازیکنان وجود دارد. برخی نفرات مان خسته هستند و همیشه تغییراتی در سیستم و ترکیب داشته ام.

کالدرون: همه تیم ها می خواهند پرسپولیس را ببرند/ نباید ترابی را با مسی مقایسه کرد/ هیچ مشکلی با سید جلال ندارم

بازی سختی با سایپا داریم چراکه همه تیم ها می خواهند پرسپولیس را ببرند

سرمربی پرسپولیس درباره ارزیابی اش از کیفیت تیم سایپا که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی نگرفته است، گفت: همانگونه که می‌دانید تمام تیم‌ها مقابل پرسپولیس خوب بازی می‌کنند و بازی سختی داریم. همه تیم‌ها می‌خواهند پرسپولیس و این بازی را خاص را ببرند و فکر می‌کنم بازی سختی با سایپا داریم.

گل اول را به سایپا نزنیم، بازی برای پرسپولیس سخت می شود

او افزود: امیدوارم بازی سختی نداشته باشیم چراکه تا امروز تمام بازی‌های ما سخت بوده است. تمام حریفان مان خوب بوده اند و مقابل پرسپولیس خوب دفاع کرده اند. اگر نتوانیم گل اول را بزنیم بازی سخت می‌شود.

مهاجم قد بلند نداریم تا هوایی بازی کنیم

کالدرون درباره احتمال بازی هوایی از سوی تیم پرسپولیس با توجه به کیفیت ضعیف زمین ورزشگاه شهدای شهر قدس گفت: حریف بیشتر از پرسپولیس از بازی مستقیم استفاده می‌کند. ما هم مهاجم قدبلند و یک متر و ۹۰ سانتی متری نداریم که بخواهیم روی هوا بازی کنیم. سبک بازی مان شکل دیگری است و روش خودمان را مدنظر داریم. اگر زمین خوب نباشد به مشکل می‌خوریم.

شرایط زمین تمرین مان با ورزشگاه شهدای شهرقدس یکسان است

او افزود: از طرفی زمین تمرین ما هم خوب نیست و بچه‌ها می‌توانند خودشان را با شرایط زمین شهرقدس وفق بدهند. کیفیت زمین تمرین پرولیس با ورزشگاه محل برگزاری بازی مان با سایپا یکسان است.

همه از بازی ترابی لذت می بریم اما نباید او را با لیونل مسی مقایسه کنیم

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس درباره مقایسه مهدی ترابی با لیونل مسی گفت: به نظرم این مقایسه‌ها نباید انجام شود، اما مشکلی نیست. ترابی آماده است و خوشحالم کیفیت او را می‌بینم. همه از کیفیت بازی این بازیکن لذت می‌بریم.

شاید مردم خوششان نیاید اما من تصمیم می گیرم کدام بازیکن بازی کند

او درباره اینکه چرا با وجود بازگشت سیامک نعمتی به فهرست ۱۹ نفره پرسپولیس همچنان خبری از امید عالیشاه که با این بازیکن درگیر شده در فهرست تیم نیست، گفت: من مربی تیم هستم و درباره ۲۵ بازیکن تصمیم می‌گیرم. من تصمیم می‌گیرم چه کسی بازی کند و چه کسی بازی نکند. این تصمیم من است. ممکن است مردم راضی باشند یا نه.

کالدرون: همه تیم ها می خواهند پرسپولیس را ببرند/ نباید ترابی را با مسی مقایسه کرد/ هیچ مشکلی با سید جلال ندارم

هیچ مشکلی با سید جلال ندارم و رابطه مان خوب است

کالدرون درباره اینکه شنیده می‌شود سید جلال حسینی به دلیل غیبت در بازی با گل گهر از سرمربی پرسولیس دلخور است، اظهار داشت: رابطه من با کاپیتان خیلی خوب است. سید جلال هر وقت بازی کرده یا نکرده، رفتار حرفه‌ای و عالی داشته است. من نمی‌دانم چرا بیشتر خبرنگاران دنبال جنجال می‌گردند. هیچ مشکلی با سید جلال ندارم و رابطه مان خوب است. سه دفاع وسط بین المللی و عالی داریم و تا زمانیکه ۲ نفر بازی می‌کنند، یک نفر بیرون می‌ماند. ما هر چهار روز، یک بازی داریم و به همه بازیکنان نیاز داریم.

گروه مان در لیگ قهرمانان را دوست دارم

کالدرون درباره ارزیابی اش از گروه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: در لیگ قهرمانان همه گروه‌ها سخت است، اما من این گروه را دوست دارم چراکه حریفان را خوب می‌شناسم و به تیمم کامل اطمینان دارم. بی شک بازی‌های سختی داریم، اما امید و اطمینان دارم که به مرحله بعدی می‌رویم.

باید در لیگ قهرمانان بازی به بازی پیش برویم

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا هدف پرسپولیس در لیگ قهرمانان کسب عنوان قهرمانی است، گفت: باید بازی به بازی جلو برویم. زیاده خواهی خوب است، اما باید به بازی بازی پیش برویم تا موفق شویم.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋