🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فکری: بعد از استقلال، دیگر محمود سابق نیستم!

یک سوال در کنفرانس خبری محمود فکری، سرمربی سابق استقلال و فعلی هوادار را آشفته کرد تا جایی که او گفت: کاش این سوال را نمی‌پرسیدید!

ورزش سه: یک سوال در کنفرانس خبری محمود فکری، سرمربی سابق استقلال و فعلی هوادار را آشفته کرد تا جایی که او گفت: کاش این سوال را نمی‌پرسیدید!فکری: بعد از استقلال دیگر آن محمود سابق نیستم!

محمود فکری روزهای پر فراز و نشیبی را در دوران مربیگری خود تجربه کرده است. از روزهای خوش با نساجی مازندران تا دوران پرماجرای حضورش در استقلال و جدایی او از این تیم. او حتی فصل گذشته از تیم سایپا که مدعی صعود بود نیز کنار گذاشته شد و در این فصل با هوادار به لیگ برتر برگشت.

محمود فکری امروز تقابل خاص و حساسی با تیم جواد نکونام خواهد داشت. نکونام به صندلی‌ای تکیه زده که برای فکری خوش یمن نبود و خاطرات تلخی را یادآوری می‌کند. یک سوال از کاپیتان سابق آبی‌ها با جواب خاص او همراه شد و گفت کاش این سوال را نمی‌پرسیدید! او می‌گوید بعد از دوران عاشقی در استقلال عوض شده و دیگر آن محمود فکری سابق نیست.

فکری در مورد اینکه سال‌ها در استقلال بازی کرده و فردا حالا قرار است مقابل این تیم و هوادارانش مربیگری کند، گفت: کاش این سؤال را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نمی‌پرسیدید. کلا چیزی که من اکنون می‌بینم این است که اگر شما عاشق کسی باشید و برای کسی با تمام وجود کار کنید، اگر صادق باشی، سرت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برایش بگذاری و اگر دوستش داشته باشی، برعکس می‌شود. به همین خاطر بعد از اینکه من در استقلال مربیگری کردم، این را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ یاد گرفتم که دیگر آن محمود فکری نباشم. به خاطر کسی جریمه نشوم، به خاطر کسی گذشت نکنم، به خاطر کسی جوانی‌ام را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ندهم، بعد حسرت بخورم.

او در مورد اینکه این حرف‌ها گلایه بود یا تعریف‌، گفت: نمی‌دانم چه بود. گفتم؛ کاش این سؤال را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نمی‌پرسیدید!

سرمربی اسبق استقلال در مورد اینکه فکر می‌کند هواداران چگونه با او برخورد کنند، گفت:‌ برخوردهای مختلف را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دیده‌ام. بی‌احترامی کنند، تشویق‌مان کنند، استادیوم پر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دیده‌ام که تشویقم کرده‌اند. استادیوم پر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دیده‌ام که بی‌احترامی کرده‌اند. گوش من پر است. یاد بگیریم کسانی که به ما خدمت می‌کنند، قدردانشان باشیم.

محمود فکری که به نظر می‌رسد همچنان دلخوری‌های گذشته را با خود حمل می‌کند باید تیم هوادار را در این بازی سخت رهبری کند و امیدوار به کسب امتیاز از استقلال است.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋