بارسا به شکل رسمی از پیراهن خودش در ال کلاسیکو رونمایی کرد.
طرفداری: باشگاه بارسلونا با انتشار تصاویر و ویدیوهایی، به شکل رسمی از پیراهن اول خودش با لوگوی رولینگ استونز رونمایی کرد. اعضای این گروه راک در این مراسم حاضر شدند و از این پیراهن رونمایی کردند.
اسپاتیفای با توجه به قراردادی که با بارسلونا امضا کرده، اجازه دارد به جای اسم کمپانی خودش روی پیراهن، از اسامی و لوگوی هنرمندان حاضر در پلتفرم خودش استفاده کند. سال گذشته در ال کلاسیکوی رفت لالیگا جغدِ دریک روی پیراهن بارسلونا درج شد و در بازی برگشت هم نوبت به استفاده از لوگوی روسالیا رسید.
پاسخ ها