🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رقبای عربستان برای میزبانی جام جهانی 2034

چندین کشور خودشان را برای میزبانی جام جهانی ۲۰۳۴ آماده می‌کنند.

طرفداری: چندین کشور خودشان را برای میزبانی جام جهانی ۲۰۳۴ آماده می‌کنند.

رقیبان عربستان برای میزبانی جام جهانی 2034

به گزارش گاردین، فدراسیون فوتبال عربستان به صورت رسمی آمادگی خود برای ارائه پیشنهاد به منظور میزبانی جام جهانی 2034 را اعلام کرد و انتظار می‌رود به زودی این پیشنهاد رسمی به دست فیفا برسد. اما این کشور خاورمیانه‌ای در راه کسب نامزدی این مسابقات تنها نیست و چندین کشور آسیایی، نامزد میزبانی این رقابت‌ها خواهند بود. فیفا متعهد به چرخش جام‌های جهانی بین کنفدراسیون‌هاست و در اتفاقی جالب‌توجه و به مناسبت یکصدمین سال برگزاری جام‌های جهانی قرار است این مسابقات در سال 2030 در شش کشور و سه قاره برگزار شود. هر چند کشورهای آمریکای جنوبی تنها میزبان سه بازی خواهند بود.

اما مسئله میزبانی جام جهانی 2034 نیز مطرح است و به عقیدۀ بسیاری شانس عربستان برای میزبانی این رقابت‌ها بسیار بالاست. اما چندین کشور دیگر هم شانس خودشان را برای میزبانی بزرگترین تورنمنت فوتبال ملی دنیا محک خواهند زد. استرالیا در کنار اندونزی، چهارمین کشور پرجمعیت دنیا با جمعیت 282.8 میلیون نفر قرار دارد که خواهان میزبانی جام جهانی 2034 هستند. همچنین ممکن است پیشنهادی از سوی چین نیز وجود داشته باشد که برای میزبانی در این مسابقات اعلام آمادگی کند. اما سعودی‌ها که میلیاردها دلار از طریق صندوق سرمایه‌گذاری عمومی خود برای فوتبال هزینه می‌کنند، به نظر می‌رسد در موقعیت بسیار بهتری نسبت به بقیه قرار داشته باشند.

یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان گفت: ما معتقدیم زمان مناسبی برای عربستان برای میزبانی جام جهانی فوتبال است. پیشنهاد ما برگرفته از عشق به فوتبال و تمایل به رشد آن در هر گوشه‌ای از این دنیاست.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋