🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اعزام ۷۶۰ کرمانشاهی به حج تمتع

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه از اعزام ۷۶۰ کرمانشاهی به حج تمتع ۱۳۹۹ خبرداد.

به گزارش گروه استان های  اخبار  از کرمانشاه  ،حامد دارابی مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه بااشاره به مشخص شدن تعداد کاروان‌های اعزام کننده زائرین کرمانشاه به حج تمتع ۱۳۹۹، گفت : کار ثبتنام از کاروان‌های متقاضی روز پنج شنبه (هشتم اسفند) انجام شد که پس از پایان فرآیند ثبت نام، شش کاروان برای اعزام زائرین کرمانشاه به حج تمتع ۱۳۹۹ مشخص شدند.

او گفت : از این تعداد، سه کاروان زائرین اهل تسنن و سه کاروان نیز زائرین اهل تشیع را به سرزمین وحی اعزام خواهند کرد.

مدیرحج و زیارت استان کرمانشاه افزود: فرآیند ثبت نام ودیعه گذاران حج تمتع که دارای فیش ماقبل ۳۰ فرودین ۱۳۸۶ هستند نیز از روز جمعه (۹ اسفند) شروع شد و این فرآیند تا ۲۱ اسفند ادامه خواهد داشت.

او بابیان اینکه ثبت نام زائرین اهل سنت در سه شهر کرمانشاه، جوانرود و روانسر انجام شد، گفت: طی دو روز گذشته ظرفیت سه کاروان حجاج اهل تسنن بصورت کامل تکمیل شد.

دارابی گفت: در این مدت ظرفیت کاروان‌های اهل تشیع نیز کمتر از ۲۰ درصد تکمیل شده و هنوز مدت زمان مناسبی برای تکمیل آن در اختیار داریم.

او افزود: در صورتی که این ظرفیت تا ۲۱ اسفند تکمیل نشود، دارندگان فیش‌های تاریخ ۳۱ فرودین تا ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۶ نیز می‌توانند در این روز ثبت نام انجام دهند تا ظرفیت تکمیل شود.

مدیرحج و زیارت استان کرمانشاه بابیان اینکه اعزام زائرین کرمانشاهی به حج تمتع ۱۳۹۹ به مانند سال‌های گذشته از طریق فرودگاه بین المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه انجام می‌گیرد، گفت: زائرین کرمانشاه برای حج پیش رو "مدینه بَعد" خواهند بود، یعنی ابتدا وارد شهر مکه شده و پس از آن به مدینه منوره اعزام می‌شوند.

او میانگین هزینه اعزام هر زائر به حج تمتع ۱۳۹۹ را حدود ۳۵ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: بعد از پایان تعطیلات نوروز فعالیت‌های آموزشی به زائرین را آغاز می‌کنیم .

 

 

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋