🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تجمع اعتراضی دانشجویان برای اخراج یک مسئول

جمعی از دانشجویان دانشگاههای تهران در اعتراض به حضور سلاح ورزی در جایگاه ریاست اتاق بازرگانی مقابل ساختمان این اتاق در تهران تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.

تسنیم: جمعی از دانشجویان دانشگاههای تهران در اعتراض به حضور سلاح ورزی در جایگاه ریاست اتاق بازرگانی مقابل ساختمان این اتاق در تهران تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.

 

تجمع اعتراضی دانشجویان  برای عزل یک مسئول

 

این دانشجویان با دردست داشتن دست نوشته هایی با مضامین مختلف از جمله "نشر اکاذیب بوده افتخارش ریاست اتاق بازرگانی شده مزد کارش"  و همچنین دولت انقلابی درایت درایت" و... باتوجه به سوابق و موضع گیریهای سلاح ورزی در حوادث اخیر خواستار عزل او از سوی مسئولان اقتصادی کشور شدند.

دانشجویان در این تجمع همچنین با سر دادن شعارهایی و قرائت بیانیه ای از رئیس جمهور درخواست کردند با توجه به جایگاه قانونی خود نسبت به عزل سلاح ورزی اقدام کند.

 دانشجویان پس از انتخاب سلاح ورزی به عنوان ریاست اتاق بازرگانی ایران در بیانیه و نامه های های مختلفی به مسئولان کشور خواستار عزل و برکناری او از این جایگاه شدند.

تجمع اعتراضی دانشجویان  برای عزل یک مسئول تجمع اعتراضی دانشجویان  برای عزل یک مسئول تجمع اعتراضی دانشجویان  برای عزل یک مسئول تجمع اعتراضی دانشجویان  برای عزل یک مسئول

 

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋