🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

چند پرسپولیسی برای جانشینی باقری دندان تیز کردند

از قرار معلوم شرایط برای ادامه کار کریم باقری در پرسپولیس مهیا نیست و این مربی چه بخواهد چه نخواهد این فصل را باید بیرون گود باشد.

ورزش سه: باشگاه پرسپولیس بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل فوق‌العاده که منجر به کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی شد، خیلی دیر به فصل نقل و انتقالات ورد کرد و در حال حاضر هم سخت درگیر این است که تیمش را تکمیل کرده و سرخپوشان با تمامی نفرات استارت بزنند. تا یک هفته بعد از قهرمانی سرخپوشان در جام حذفی، مدیریت این باشگاه به نوعی برای ادامه کار بلاتکلیف بود تا اینکه جلسه مجمع باشگاه تشکیل و اعضا رای به ادامه کار رضا درویش دادند. بعد از این قضیه نیز نزدیک به ۱۰ روز مسئولان باشگاه پرسپولیس به دنبال این بودند که با یحیی گل‌محمدی جلسه گذاشته و از او برنامه‌هایش را برای شروع تمرینات و همچنین لیست ورود و خروج بگیرند. تقریبا حدود سه هفته زمان برد که یحیی تصمیمش را برای ماندن در پرسپولیس بگیرد و در تماسی با باشگاه لیست خریدش را اعلام کند. هرچند او مدعی شد که یک هفته قبل از آن به درویش گفته بوده که در مورد نفراتی که قراردادشان باید تمدید شود، اقدام کند. در هر صورت پرسپولیس برخلاف سال گذشته که دو هفته مانده به پایان فصل مذاکرات خود را با بازیکنان مدنظرش انجام داده بود، برای این فصل زمان زیادی را از دست داد تا حدی که یحیی مجبور شد دو روز دیرتر تمرینات تیمش را آغاز کند و هنوز هم مشخص نیست که این تیم چه زمانی با تمامی نفراتش استارت خواهد زد. ضمن اینکه اگر قرار باشد سرخپوشان بدون چند بازیکن اصلی استارت بزند آن وقت است که باید منتظر واکنش یحیی باشیم. 

مذاکره نمایشی برای کم کردن فشارها

با شرایط پیش‌آمده در پرسپولیس طبیعی است که هواداران این تیم نگران آینده تیم‌شان باشند. از همین رو در دو سه روز اخیر هواداران این تیم در فضای مجازی انتقادات زیادی را متوجه باشگاه‌شان کرده‌اند که چرا هنوز نتوانسته‌اند قرارداد بازیکنان آزاد را تمدید و برای جذب بازیکنان جدید اقدام کنند. در این میان شاید یک مذاکره نمایشی با شهاب زاهدی که تحت قرارداد باشگاه زوریا لوهانسک است، می‌توانست تا حدی فشارها را کم کند. بازیکنی که پیش از این مدعی شده بود باشگاه اوکراینی برای رضایت‌نامه او سه میلیون دلار قیمت گذاشته است و قاعدتا در چنین شرایطی پرسپولیس توان خرید او را نخواهد داشت. با قوانین جدید سازمان لیگ هم جذب زاهدی به صورت قرضی برای پرسپولیس و هیچ تیم ایرانی ممکن نیست. 

قطع امید از مغانلو

برخلاف آنچه در برخی رسانه‌ها و کانال‌های خبری عنوان شده، شهریار مغانلو هیچ بند فسخی در قراردادش ندارد و یک فصل دیگر تحت قرارداد باشگاه سپاهان است. با توجه به همین مساله باشگاه پرسپولیس هیچ درخواست رسمی‌ای برای جذب این بازیکن به باشگاه اصفهانی ارائه نداد؛ چراکه مسئولان این باشگاه اطمینان دارند که سپاهان حاضر به از دست دادن مهاجم گلزن خود نیست. 

یحیی فکر این روزها را کرده بود

یحیی گل‌محمدی برای اینکه یک تیم کامل و در حد رقابت با تیم‌های قدر آسیایی داشته باشد، از درویش خواسته ضمن حفظ همه نفرات مدنظرش، مقدمات حضور بازیکنانی چون محمدحسین کنعانی‌زادگان، سعید عزت‌اللهی، شهریار مغانلو و شهاب زاهدی را در تیمش فراهم کند. در این میان فقط کنعانی‌زادگان بازیکن آزاد است و درویش نیز برای جذب او اقدام کرد اما بقیه نفرات تحت قرارداد باشگاه خود هستند و طبیعتا جذب آنها برای پرسپولیس ممکن نیست. موضوعی که یحیی گل‌محمدی بر آن اشراف داشته و دارد. با توجه به همین مساله یحیی قصد دارد پلن دیگری را برای باشگاهش در نظر بگیرد. این یعنی اینکه زمانش رسیده او به باشگاه اعلام کند در پست‌هایی که نتوانستند بازیکنان مدنظرش را جذب کنند بازیکن خارجی جذب شود. از قرار معلوم در یکی دو روز آینده باید منتظر معرفی چند گزینه خارجی از سوی یحیی به باشگاه پرسپولیس باشیم. نفرات خوب و گران‌قیمتی که حاضر باشند با قرارداد غیردلاری و یورویی در ایران بازی کنند. قطعا این مساله کار باشگاه پرسپولیس را در برآورده ساختن خواسته‌های یحیی سخت می‌کند. هرچند وظیفه پیدا کردن این بازیکنان از قرار معلوم برعهده خود یحیی و ایجنت‌های مورد اعتمادش خواهد بود. 

پریرا بی‌جهت ماندنی نشد

شاید برای خیلی‌ها از جمله مدیران باشگاه پرسپولیس هم عجیب بود که یحیی گل‌محمدی خواستار ماندن لئاندرو پریرا در تیمش شد. به هر حال این بازیکن انتخاب خود یحیی بود و به اصرار او بود که درویش قرارداد یک سال و نیمه با این برزیلی امضا کرد. در چنین شرایطی اگر قرار بود باشگاه پرسپولیس پریرا را کنار بگذارد باید رقم سنگینی را برای جلب رضایت وی پرداخت می‌کرد و در آن صورت شرایط پرسپولیس برای خرید مهاجم خارجی دیگر خیلی سخت می‌شد. در همین راستا یحیی ترجیح داد پریرا را در تیمش حفظ کند اما برای جانشینی شیخ دیاباته یک مهاجم خارجی دیگر بیاورد. 

دلخوری درویش از برخی بازیکنان

برخی از بازیکنان پرسپولیس برای تمدید قرارداد با این باشگاه یا رقم‌های سنگینی را درخواست می‌کنند یا اینکه برای مذاکره مستقیم بدقولی می‌کنند. این مسائل باعث شده که کار مدیریت باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد با برخی از نفرات خیلی سخت شود. در حال حاضر درویش ترجیح می‌دهد مقابل خواسته‌های عجیب برخی بازیکنان عقب‌نشینی کند و باید دید در این مورد در روزهای آتی چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. با شرایط موجود بعید است که تکلیف همه بازیکنان آزاد پرسپولیس تا قبل از استارت تمرینات این تیم مشخص شود. 

مربیان خارجی پرسپولیس تا آخر هفته در ایران

باشگاه پرسپولیس به درخواست یحیی گل‌محمدی به دنبال این است تا مقدمات بازگشت مربیان خارجی‌اش به ایران را فراهم کند. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد آنها تا پایان این هفته راهی ایران خواهند شد. در مورد دستیاران خارجی یحیی گفتنی است که آنها برنامه آماده‌سازی سرخپوشان در تعطیلات را طراحی کرده و از قبل آماده کرده بودند. حتی مربی بدنساز اسپانیایی سرخپوشان نیز به آنها توصیه کرده بود که در تعطیلات چه تمریناتی را انجام دهند. 

درمورد جانشینی باقری یحیی تصمیم می‌گیرد

از قرار معلوم شرایط برای ادامه کار کریم باقری در پرسپولیس مهیا نیست و این مربی چه بخواهد چه نخواهد این فصل را باید بیرون گود باشد. با توجه به همین قضیه باشگاه پرسپولیس تصمیم‌گیری در مورد جانشین باقری را به یحیی سپرده است. احتمال اینکه او بخواهد برای کریم جانشین بیاورد خیلی کم است. هرچند در این چندروزه چند مربی برای حضور در پرسپولیس به سرمربی این تیم پیام داده‌اند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋