🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

انتخابات باشکوه سیلی محکمی به استکبار جهانی است

امام جمعه بندرعباس گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای خواب‌های آشفته و پریشان دشمنان را تعبیر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از هرمزگان ، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده امام جمعه بندرعباس گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای خواب‌های آشفته و پریشان دشمنان را تعبیر کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس افزود: با برگزاری انتخاباتی با شکوه سیلی دیگری به استکبار جهانی زده شد.

او با اشاره به اینکه مجلس نیازمند افرادی مکتبی و متخصص است، گفت: مردم با شناسایی افرادی شجاع و پویا مجلسی قوی و کار آمد را برای چهار سال آینده معرفی کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان افزود: مردم با بصیرت هرمزگان می‌دانند که هر مکانی که بمباران تبلیغاتی دشمن است نیرو‌های متخصص و خالص و انقلابی فعالیت می‌کنند و باید همین افراد برای مجلسی کارآمد انتخاب شوند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده گفت: اقتصاد مقاومتی، مقاومت و حضور حداکثری پادزهر فشار حداکثری دشمنان نظام اسلامی است که ملت ایران در گام دوم انقلاب هم به همه جهانیان ثابت کردند که همیشه از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

خطیب جمعه بندرعباس با اشاره به روز امور تربیتی و گرامیداشت این روز گفت: معلمان باید در تربیت نسلی متعهد و مستعد در جامعه تلاشی مضاعف کنند تا جوانان با فرهنگ و آموزه‌های اسلامی و معتقد تربیت شوند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در بخشی دیگر از سخنان خود به فرا رسیدن ماه رجب اشاره کرد و افزود: رجب ماه استغفار، پاکسازی، طلب آمرزش و قرب الهی است.

او با گرامیداشت ولادت با سعادت امام محمد باقر (ع) ایشان را دائره المعارف ارزشمند فقه اسلام نامیدند.

نماینده، ولی فقیه در استان ضمن تسلیت سالروز شهادت امام هادی (ع)، از روحانیون و مبلغان دینی خواست تا در معرفی ایشان به مردم کوشا باشند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋