🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بریز و بپاش مسئول انتخاباتی ترامپ در شهر اعیان نشین بورلی هیلز تصاویر

به تازگی ویدئویی از سطح بالای اسراف و بریز و بپاش مسئول جمع‌آوری پول در کمپین انتخاباتی رئیس‌جمهور آمریکا در بورلی هیلز لس آنجلس منتشر شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل اخبار ، پایگاه اینترنتی تی ام زی به تازگی ویدئویی را از سطح بالای اسراف و بریز و بپاش مسئول جمع‌آوری پول در کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در بورلی هیلز که در حومهٔ غربی کلانشهر لس آنجلس واقع شده، منتشر کرده است.

بریز و بپاش سرمایه گذار انتخاباتی ترامپ در شهر اعیان نشین بیورلی هیلز

در این ویدئو که گفته می‌شود مربوط به مراسم جمهوری خواهان و حامیان ترامپ در ستاد انتخاباتی او در شهر بورلی هیلزکالیفرنیاست، حجم زیادی از غذا و خوراکی‌های باقی مانده از مراسم نشان داده می‌شود که در سرویس بهداشتی جمع شده است تا منهدم شود.

از آنجا که بورلی هیلز از مناطق اعیان نشین کالیفرنیاست، خوراکی‌هایی که در این مراسم سرو شده اند، در زمره غذا‌های گرانقیمت هستند.

بریز و بپاش سرمایه گذار انتخاباتی ترامپ در شهر اعیان نشین بیورلی هیلز

طبق آنچه در ویدئو نشان داده می‌شود منوی غذا و نوشیدنی‌ها شامل کباب بره در سس ماست و نعناع، میگو، مرغ، کیک خرچنگ و قارچ بوده است که همگی از غذا‌های گرانقیمت منطقه بیورلی هیلز محسوب می‌شوند. اما چیزی که مورد توجه است جمع آوری باقی مانده غذا‌ها در سرویس بهداشتی است؛ اقدامی که مصرف دوباره آن را غیرممکن می‌سازد.

با این حال، گفته می‌شود مسئولان ستاد انتخاباتی ترامپ در بورلی هیلز به رغم این بریز و بپاش ها، موفق شدند مبلغ کلانی برای پیشبرد رقابت‌های انتخاباتی اش جمع آوری کنند.

این پایگاه اینترنتی با مسئول ستاد انتخاباتی تماس گرفته است، ولی پاسخی دریافت نکرد.

 

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋