🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کاشت ابرو با موهای طبیعی

اگر از کشیدن هر روزه مداد روی تاتوی خود خسته شده‌اید می‌توانید از کاشت ابرو با مو‌های طبیعی زنده‌ی خودتان لذت ببرید. می‌توان گفت این روش درمانی سریع وبدون درد است البته امکان ورم و کبودی در اطراف چشم‌ها برای چند روز پس ازعمل جراحی وجود دارد، اما بعد از یک هفته هیچ نشانه‌ای از کاشت ابرو در صورت بیمار مشاهده نمی‌شود.

برترین‌ها: شاید شما هم روز‌هایی را به یاد دارید که خانم‌ها ابرو‌ها را بسیار کوتاه و نازک میکردند و حتی آرایشگر‌ها برای عروس‌های خود طبق ترند آن روز‌ها قسمتی ابرو‌ها را با تیغ میتراشیده و با مداد به شکل دلخواه خود در می‌آوردند. اما امروزه همه مد‌های آن روز‌ها منسوخ شده و احتمالا متوجه شده اید که طبق ترند‌های اخیر آرایشی، دیگر همانند گذشته ابرو‌ها را نازک و کوتاه نمی‌کنند در عوض ابرو‌هایی پر، ضخیم و طبیعی در میان بازیگران، خواننده‌ها و بلاگر‌های آرایشی و به طبع آن مردم بسیار محبوب و رایج شده است.

تا همین چند سال پیش هم برای پرتر و ضخیم‌تر نشان دادن ابرو‌ها روش‌هایی مثل تاتو استفاده میشد که امروزه تقریبا این روش منسوخ شده است. اما همانطور که میدانید این روش‌ها معایب بسیاری را به همراه خود داشت؛ از جمله این معایب میتوان به موقتی بودن، غیرطبیعی جلوه کردن و از بین رفتن ابرو‌های طبیعی اشاره کرد. یکی از راه‌های پر کردن ابرو‌ها به شکلی طبیعی و زیبا کاشت ابرو با مو‌های طبیعی است.

کاشت ابرو با موهای طبیعی

کلینیک دکتر میر حاجی

برای مشاوره رایگان و اطلاع از هزینه کاشت ابرو کلیک کنید تا با شما تماس بگیریم.

با توجه به نتایج رضایت بخش و طبیعی این عمل، این روز‌ها کاشت ابرو با موی طبیعی در میان مردم متقاضیان زیادی پیدا کرده و بسیار محبوب شده است چرا که نتیجه نهایی کاشت ابرو کاملا طبیعی بوده علاوه بر آن این روش یک راه دائمی برای خلاص شدن از دست راه‌های موقتی مثل هاشور و یا مداد ابرو کشیدن است.

در این مقاله قصد داریم به طور کامل به مزایا، معایب و نکات مربوط به کاشت ابرو با مو‌های طبیعی بپردازیم و بررسی کنیم که آیا روشی مفید محسوب می‌شود یا خیر؟

کاشت ابرو با موی طبیعی چگونه انجام می‌شود؟

برای کاشت ابرو با موی طبیعی، از همان روش‌ها و تکنیک‌های کاشت مو استفاده می‌شود، ولی تفاوت‌هایی نیز وجود دارد. از جمله این تفاوت‌ها میتوان به این اشاره کرد که کاشت ابرو نسبت به کاشت مو به مراتب حساس‌تر بوده و نیازمند تجربه و تخصص بیشتری است. برای مثال خواب ابرو‌ها باید کاملا طبیعی و به سمت ابرو‌های طبیعی شخص باشد تا در هنگام بلند شدن ابرو‌ها حالتی نامنظم و شلخته به خود نگیرد.

کاشت ابرو با موهای طبیعی

کاشت ابرو با موهای طبیعی

نمونه‌های بیشتر را از صفحه اینستاگرام دنبال کنید.

@drmirhaji

مدت زمان لازم کاشت ابرو

مدت زمان کاشت ابرو در حدود ۴ تا ۷ ساعت زمان نیاز دارد و با بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. در یک جلسه درمانی بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ پیوند به هر یک از ابروها زده می‌شود.

این پیوند در ابتدا بر روی یک ابرو کاشته‌شده و سپس درباره آن با بیمار صحبت می‌شود و تا زمانی که بیمار از ابروی خود راضی باشد در ادامه‌این درمان برای ابروی دوم انجام شده و در صورت نیاز پس از کامل شدن ابروی دوم می‌توان دوباره ابروی اول را اصلاح کرد.

می‌توان گفت این روش درمانی سریع وبدون درد است البته امکان ورم و کبودی در اطراف چشم‌ها برای چند روز پس ازعمل جراحی وجود دارد، اما بعد از یک هفته هیچ نشانه‌ای از کاشت ابرو در صورت بیمار مشاهده نمی‌شود.

کاشت ابرو با موهای طبیعی

کاشت ابرو با موهای طبیعی

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۲۰۱۷۱۳۲

۰۹۱۲۶۴۰۸۴۱۹

مراحل انجام کاشت ابرو

موهای مورد نیاز برای کاشت ابرو از ناحیه سر و در بیشتر مواقع از بغل گوش گرفته می‌شوند. برای این کار در ابتدا یک شکاف کوچک در سر ایجاد می‌ کنند تا بخشی کوچکی از موهای سر را از قسمت عقب سربردارند و سپس موهای برداشته شده را در زیر میکروسکوپ به پیازهای موی مجزا تقسیم می‌کنند.

سپس این پیازهای مو به صورت تک تک در قسمت ابرو کاشته می‌شوند تا به‌این ترتیب بتوان یک ظاهر کاملاً طبیعی برای ابرو ایجاد کرد.

به دلیل اینکه موی پیوند زده شده به ابرو از ناحیه سر گرفته می‌شود، این مو مانند موی خود بیمار رشد می‌کند. بنابراین باید آن را به‌طور مرتب اصلاح و تمیزکنید تا ظاهر طبیعی موهای ابروحفظ شود.

پس از کاشت ابرو شما می‌توانید بعد ازعمل آن را بر ظاهر خود مشاهده کنید. در ادامه طول کاشت ابرو در یک دوره می‌ریزد و پس از گذشت سه الی چهارماه رشد عادی خود را از سر می‌گیرد. پس از شش ماه شما می‌توانید نتایج نهایی حاصل از کاشت ابرو را مشاهده کنید.

گرافت‌های موی لازم برای کاشت ابرو با موی طبیعی از کجا گرفته می‌شود؟

کاشت ابرو با موهای طبیعی

این گرافت‌ها معمولا از بانک موی بالای گوش و یا پشت سر افراد که دارای مو‌های مناسبی برای قسمت ابرو هستند گرفته می‌شود و حدود ۱۵۰ تا ۳۰۰ گرافت مو نیاز است. ممکن است برای بعضی افراد این سوال پیش بیاید که آیا با برداشتن گرافت‌های مو از قسمت بانک مو این نواحی دچار طاسی میشوند؟ پاسخ این سوال منفی است، چراکه این مو‌ها به تعداد بسیار کم از نواحی و قسمت‌های مختلف گرفته میشوند و در مو‌های شخص به هیچ وجه قابل تشخیص نیستند و افراد با انواع مو‌های صاف و فر میتوانند این عمل را به سادگی انجام دهند.

عوارض کاشت ابرو

همانطور که اشاره شد این عمل عوارض خاصی ندارد و تنها مقداری کبودی در محل کاشت ممکن است به وجود بیاید که پس از گذشت یک هفته به حالت عادی خود بازمیگردد. لازم به ذکر است که نتیجه حاصل از عمل کاشت ابرو با مو‌های طبیعی تقریبا پس از شش تا هشت ماه قابل رویت است.

مزایای کاشت ابرو با مو‌های طبیعی نسبت به سایر روش‌ها چیست؟

در قسمت‌های گذشته به تعدادی از مزایای کاشت ابرو نسبت به روش‌هایی مانند تاتو اشاره کردیم در این قسمت به طور کامل با مزایای این روش آشنا شوید.

  • این روش شما را به طور دائمی از هرگونه روش دیگری برای پرکردن ابرو‌ها رها میکند.
  • ظاهر شما را تا حد زیادی بهبود بخشیده و این کار را به صورت کاملا طبیعی انجام میدهد.
  • این عمل بسیار کم‌خطر بوده و تقریبا عوارض خاصی به همراه ندارد و تنها یک هفته پس از انجام کاشت ظاهر شما به صورت طبیعی باز میگردد.
  • هزینه این عمل نسبت کاری که برای شما انجام میدهد هزینه‌ای معقول و منطقی است.

کاشت ابرو با موهای طبیعی

پیوند ابرو مناسب چه کسانی است؟

ابرو به عنوان یکی از مهم‌ترین اجزای صورت نقش مهمی را در زیبایی هر شخصی ایفا میکند؛ بنابراین اگر از روش‌هایی مانند هاشور یا تاتو یا حتی مداد و ریمل‌های ابرو برای پر کردن و ضخیم‌تر نشان دادن ابرو‌های خود استفاده میکردید، اکنون وقت آن رسیده تا با راهی طبیعی و موثر ابرو‌های خود را به شکل دلخواه خود درآورید و تغییرات شگرف این کار را بر روی قیافه خود ببینید.

بنابراین همه افرادی که قصد دارند تراکم ابرو‌های خود را به دلیل کم پشتی، خالی بودن در دیگر نواحی و عوامل دیگر، افزایش دهند کاندید مناسبی برای کاشت ابرو با مو‌های طبیعی هستند.

هم‌چنین افرادی که در سانحه‌ای مانند آتش‌سوزی و یا تصادف قسمتی از ابروی آن‌ها ازبین رفته است، بهترین روش برای این افراد کاشت ابرو با مو‌های طبیعی میباشد.

دسته دیگر کسانی هستند که در گذشته از استفاده از روش تاتو استفاده کرده بودند، ولی اکنون از شکل و مدل تاتوی خود راضی نیستند و مایل به تغییر آن هستند، بهترین روش برای این افراد نیز کاشت ابرو با مو‌های طبیعی است.

هزینه کاشت ابرو

به طور کلی هزینه کاشت ابرو براساس چندین فاکتور تعیین می‌شود که عبارتند از:

کاشت ابرو با موهای طبیعی

۱- مهارت و تخصص پزشک

پزشکانی که در امر کاشت ابرو طبیعی مهارت کافی دارند و می‌توانند به خوبی زاویه کاشت مو‌های ابرو را مشخص کنند، نتیجه کار آن‌ها طبیعی‌تر است و در پایان هم رضایت بیمار حاصل می‌شود. طبیعتا این پزشکان در مقابل کاری که انجام می‌دهند، هزینه بیشتری دریافت می‌کنند، زیرا برای کسب مهارت و تخصص زمان و هزینه بیشتری را صرف کرده اند. همچنین این دسته از پزشکان تجربه بیشتری داشته و می‌توانند مطابق با میل بیمار ابرو‌ها را طراحی و بکارند.

۲-کلینیک کاشت ابرو

کلینیک زیبایی آنیل با به کارگیری به‌روز‌ترین تکنیک‌های کاشت ابرو و پیشرفته‌ترین و مجهزترین دستگاه‌های موجود در ایران با تکیه بر تجربه چندساله و کادر مجرب خود سعی در ارائه خدمات با بالاترین کیفیت ممکن مطابق سلیقه و خواست مشتری دارد.

کاشت ابرو با موهای طبیعی

۳- سابقه پزشک کاشت ابرو

کلینیک‌هایی که سابقه بیشتری در کاشت ابرو دارند، هزینه‌های بیشتری نیز دریافت می‌کنند. پزشکان این کلینیک‌ها به دلیل خوشنام بودن در میان مراجعین و همچنین سابقه طولانی که در کاشت ابروی طبیعی دارند، طبیعتا هزینه بیشتری دریافت می‌کنند. بیمارانی که به این کلینیک‌ها مراجعه می‌کنند، با متخصص کاشت ابرو مشورت می‌کنند تا از نتیجه کار رضایت بیشتری دارند.

۴-هزینه پرسنل و کارکنان کلینیک

در زمان کاشت ابرو تنها پزشک نیست که برای پیوند ابرو آماده به کار می‌شود. بلکه در کنار او پرسنل دیگری نیز مشغول به فعالیت هستند که حقوق و دستمزد آن‌ها نیز با کاشت ابرو تامین می‌شود؛ بنابراین پزشک میزانی از هزینه‌های دریافتی را برای پرداخت حقوق کارکنان کلینیک در نظر می‌گیرد.

۵-تجهیزات و دستگاه کاشت ابرو

در کلینیک‌هایی که از تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته و استاندارد استفاده می‌شود، نتیجه نهایی بهتر است. تهیه این تجهیزات و دستگاه‌ها کاشت ابرو نیازمند صرف سرمایه زیادی دارد. در کلینک‌هایی که از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های روز دنیا استفاده می‌شود، هزینه کاشت ابروی طبیعی را بیشتر محاسبه می‌کنند.

کاشت ابرو با موهای طبیعی

این نکته را هم طبیعتا می‌دانید که هر چه پزشک معالج و تیم همکار او با سابقه‌تر و حرفه ای‌تر باشند، معمولا هزینه بیشتری را طلب می‌کنند، ولی در کنار همه این‌ها مهم‌ترین عامل نتیجه نهایی است که اهمیت زیادی دارد و در درجه اول باید در نظر گرفته شود، چون سلامتی و زیبایی برای هر فردی باید در اولویت باشد؛ لذا هزینه‌ای که در این میان پرداخت می‌شود، در برابر آنچه که برای یک عمر بدست می‌آورید، شاید چندان اهمیت نداشته باشد.

به طور کلی هزینه کاشت ابرو از ۴میلیون تومان به بالا خواهد بود.

کلینیک دکتر میرحاجی - پزشک متخصص زیبایی

دکتر مهسا میرحاجی با بیش از ۱۵ سال سابقه مشغول به طبابت در زمینه پوست و مو وجراحی های سرپایی برای لاغری و پیکرتراشی و… هستند از سال گذشته با تاسیس کلینیک تخصصی پوست و مو در فضایی بزرگتر و مناسب‌تر با توجه به شیوع کرونا و با همکاری پزشکان متعدد متخصص در پوست و مو، چشم پزشکی و زنان به صورت گسترده تر و تخصصی تر در خدمت زیبا رویان محترم هستند.

برای مشاوره رایگان و اطلاع از هزینه کاشت ابرو کلیک کنید تا با شما تماس بگیریم.

کاشت ابرو با موهای طبیعی

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۲۰۱۷۱۳۲

۰۹۱۲۶۴۰۸۴۱۹

کاشت ابرو با موهای طبیعی

نمونه‌های بیشتر را از صفحه اینستاگرام دنبال کنید.

@drmirhaji

کاشت ابرو با موهای طبیعی

www.drmirhajiclinic.com

کاشت ابرو با موهای طبیعی

میدان تجریش، خیابان غلام جعفری، پلاک ۵، طبقه ۵، واحد ۵

 

 

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋