🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بهسازی ۵۰۰ کیلومتر از حریم راه های شهرستان نیر

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نیر از تسطیح و رگلاژ ۵۰۰ کیلومتر از حریم راه‌های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان در ۱۱ ماهه گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از اردبیل ، مهدی نجفقلی زاده، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نیر با بیان اینکه بهسازی راه‌های روستایی و ارتقای ایمنی راه جهت انجام داد و ستد روستاییان از اولویت‌های مهم راهداری این شهرستان است گفت: در مدت یاد شده راهداران زحمتکش بیش از ۱۳ هزار متر مکعب ریزش برداری و ۹۰۰ هزار متر مربع از حریم راه‌های شنی را رگلاژ وتسطیح کرده اند.

او با اشاره به اینکه در جهت صیانت از حریم راه‌ها از ۱۸ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و ساز‌های غیر مجاز در شهرستان نیر جلوگیری شده است تصریح کرد: در ۱۱ ماه گذشته با فعالیت گشت راهداری در محور‌ها ۲۲۰ عدد علائم فرسوده از حریم راه‌ها جمع آوری و با دستور قضایی ۲۱۵ مورد مجوز ساخت و ساز صادر شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نیر در جهت افزایش ضریب ایمنی جاده با هدف کاهش تصادفات، خط کشی صد کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان نیر را در ۱۱ ماهه گذشته یادآور شد و اظهار کرد: در مدت یاد شده راهداران زحمتکش با بکارگیری ۳ هزار و ۷۰۰ تن آسفالت راه‌های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان را لکه گیری انجام داده اند.

نجفقلیزاده تعمیر و مرمت ۱۲۰ عدد از شاخه گاردریل ها، رنگ آمیزی ۳ هزار عدد از پایه تابلوها، نگهداری و تعمیر ۱۵ عدد چراغ چشمک زن، شست و شوی ۲۰ هزار علایم و نصب هزار و ۲۰۰ عدد از تابلو‌های انتظامی، اخباری، اطلاعاتی و بازتاب ایمنی جدید در محور‌ها را از اقدامات مهم راهداری شهرستان نیر در ۱۱ ماهه گذشته برشمرد و بیان کرد: راهداران پرتلاش این شهرستان ۲۶ هزار متر مکعب ریزش برداری و در جهت اصلاح پیچ‌ها نیز بیش از ده هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری در زمین‌های سنگی انجام داده اند.

او از انجام ۱۱ هزار کیلومتر باند برفروبی در راه‌های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان خبرداد و گفت:راهداران دیار سبلان جهت بازگشایی محور‌ها هزار و ۶۰۰ تن نمک پاشی انجام داده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نیر افزود: برای انجام عملیات زمستانی ۱۷ اکیپ راهداری با ۳۷ نفر نیروی انسانی و ۲۳ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین با استقرار در راهدارخانه‌ها آماده خدمات رسانی به مردم و مسافران هستند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋