🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

متهمان جعل حساب بانکی دستگیر شدند برخورد کامیون با تیر چراغ برق

مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۲۹ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از مهاباد ، مهمترین حوادث امروز سه شنبه ۲۹ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۴ کلاه بردار اینترنتی

سرهنگ تجاری فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد گفت: تیم کارشناسان پلیس فتا موفق به شناسایی ۴ کلاهبردار اینترنتی با فریب دادن مردم مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب شخصی شد.

او با اعلام اینکه این اقدام از سوی شکایات شهروندان صورت گرفت، افزود: متهمان با طراحی صفحه‌های جعلی اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی افراد می‌کردند.

تجاری اضافه کرد: در صورت انجام هرگونه خرید اینترنتی و معامله در فضای مجازی از روش‌های مناسب و ایمن برای پرداخت‌ها در اینترنت استفاده کنید تا اطلاعات مالی و بانکی شما مورد سرقت قرار نگیرد.

او بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

تجاری با بیان اینکه این افراد ۱۲۰ کارت بانکی را جعل کرده بودند و بیش از ۲ میلیارد ریال را از حساب افراد برداشت کرده بودند که در صورت پیگیری این مقدار حساب به شاکی بازگردانده می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد اظهار داشت:شهروندان در معاملات اینترنتی نسبت به تبلیغات اغوا کننده دقت کنند و از صحت آگهی فروش اطمینان حاصل کرده و قبل از انجام هر گونه خرید، آدرس و شماره تلفن واقعی فروشنده اینترنتی را بررسی و سپس اقدام به خرید کنند.

او تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت موارد مشکوک از جمله کلاهبرداری، دزدی، و سایر تخلفات از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس فتا شهرستان مهاباد تماس بگیرند.

برخورد کامیون با تیر چراغ برق موجب خم شدن آن شد

احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: دیروز عصر در اثر برخورد یک دستگاه کامیون با تیر چراغ برق پس از تماس شهروندان با سازمان آتش نشانی نیرو‌های سازمان سریعا به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: در این حادثه رانندگی که در حد فاصل منطقه بهارستان به سمت مسجدخاتم انبیاء رخ داد بود، یک دستگاه به علت کنترل نکردن و عدم توانایی رانندگی با تیر چراغ برق برخورد شدید کرده بود خسارتی را برجای گذاشت.

احمدی اضافه کرد: متاسفانه نیرو‌های سازمان هر چه تلاش کردند نتوانستند کامیون را از مسیر منحرفی خود بیرون بیاورند.

مدیر عامل سازرمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد اظهار داشت: پس از وقوع این حوادث از نیرو‌های شهرداری خواست تا اقدامات شن پاشی و نمک پاشی را در این محل انجام بدهد.

احمدی گفت: این روز‌ها بر اثر بارش و کولاک شدید موجب یخ زدگی معابر سطح شهر شده لذا به شهروندان توصیه می‌شود که در حد امکان از تردد در مسیر‌های صعب العبور خودداری کنند.

او تاکید کرد: رانندگان قبل از سفر حتما از سالم بودن لاستیک و وسایل گرمایشی خودروی خود مطمئن و در طول مسیر خصوصا محور‌های برف گیر با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋