🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۸ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

معرفی هاوال کانسپت به همراه مشخصات

معرفی هاوال کانسپت H + مشخصات
به گزارش خبرنگار نبض  بازار  گروه اقتصادی اخبار ، هاوال از کراس‌اوور کانسپتی بنام کانسپت H در نمایشگاه خودروی هند رونمایی کرده است. سبک طراحی این خودرو از محصولات کنونی هاوال کاملاً متفاوت بوده و قرار است روند طراحی نسل بعدی محصولات این شرکت را نشان دهد و به بازار‌های جهانی وارد شود. البته در ظاهر این کانسپت هنوز هم می‌توان ژن‌هایی از محصولات کنونی هاوال را مشاهده کرد، اما درمجموع کانسپت H خودرویی عضلانی‌تر و با زبان طراحی متفاوت است.

هاوال از کراس‌اوور کانسپتی بنام کانسپت H در نمایشگاه خودروی هند رونمایی کرده است. سبک طراحی این خودرو از محصولات کنونی هاوال کاملاً متفاوت بوده و قرار است روند طراحی نسل بعدی محصولات این شرکت را نشان دهد.

هرچند هاوال قصد دارد با این کانسپت پیش‌نمایشی از زبان طراحی جدید خود را ارائه کند، اما الگوبرداری از محصولات و زبان طراحی کادیلاک در آن غیرقابل کتمان است. بخش جلویی کانسپت H تحت سلطهٔ جلوپنجرهٔ بسیار بزرگی است که داخل آن با نقاط کرومی پُر شده و فرم منحصربه‌فردی دارد. در طرفین این جلوپنجره، اما چراغ‌های باریک و زاویه‌داری قرار دارند که کاملاً کادیلاک CT۶ را به یاد می‌آورند. در داخل این چراغ‌ها، اطراف مه شکن‌ها و ورودی هوای پایینی، اما تریم آبی‌رنگی کار شده که می‌تواند نمایانگر قوای محرکهٔ هیبریدی کانسپت H باشد.

در پروفیل جانبی خودرو نمایی تقریباً مشابه دیگر ساخته‌های هاوال به چشم می‌خورد، اما یک خط کمر دوقسمتی حس اسپرتی آن‌را تقویت کرده است. کانسپت H همچنین روی رینگ‌های بزرگی با عناصر مشکی براق قرار گرفته است.

معرفی هاوال کانسپت H + مشخصات

در قسمت عقب این کانسپت چینی، اما بازهم فرم چراغ‌ها کاملاً برگرفته از کادیلاک XT۶ هستند، اما داخل این چراغ‌ها به‌صورت سه‌بعدی طراحی شده است. یک اسپویلر زاویه‌دار روی سقف و یک دیفیوزر بزرگ با تریم کرومی هم از دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه بخش عقبی کانسپت H هستند.

در کابین این کراس‌اوور کانسپت، اما طراحان هاوال دست از سر کادیلاک برداشته و کمی ابتکار به خرج داده‌اند! با توجه به اینکه این خودرو جوانان را به‌عنوان گروه اصلی خریداران هدف قرار داده است، کابین آن با حس تکنولوژی و جوان‌گرایی طراحی شده است. در اینجا در مقابل راننده یک غربیلک فرمان سه پره قرار گرفته و پشت آن یک صفحه آمپر دیجیتالی جای گرفته است.

معرفی هاوال کانسپت H + مشخصات

در سمت راست نیز نمایشگر بزرگ تبلت مانندی برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی به چشم می‌خورد که زیر آن پانل کنترل سیستم تهویه تعبیه شده است.

در کابین کانسپت H همچنین در قسمت‌هایی مثل کنسول مرکزی، بالای داشبورد و رو دری‌ها تریم مسی‌رنگی کار شده تا بر جذابیت آن افزوده شود. هاوال فعلاً اطلاعاتی از مشخصات فنی و قوای محرکهٔ کانسپت H منتشر نکرده و صرفاً گفته است که این خودرو نشان‌دهندهٔ الکتریکی‌سازی و هوشمندی است. البته در بخش جانبی خودرو دو درب باک به چشم می‌خورد که این یعنی با کراس‌اووری پلاگین‌هیبریدی طرف هستیم، اما بااین‌حال ارائهٔ نسخهٔ تمام الکتریکی آن نیز وجود دارد.

معرفی هاوال کانسپت H + مشخصات

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋