🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نمایندگان در تبلیغات اخلاق مدار باشند

حجت الاسلام معلمی گفت: اخلاق مداری در تبلیغات از جمله ویژگی هایی است که کاندیدا ها باید در انتخابات داشته باشند.

نمایندگان در تبلیغات اخلاق مدار باشند
حجت الاسلام معلمی امام جمعه شهرستان بشرویه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های  اخبار  از بیرجند ، با اشاره به اینکه کاندیدا نسبت به دستاورد‌های انقلاب و نظام اسلامی مسئول است گفت: نامزد انتخابات باید در  اظهار نظر شجاعت داشته باشد و ملاحظه گروه و جناح خود را نکند.

او افزود: کاندیدای انتخاباتی باید در گفتار و رفتار خود صادق و همچنین ازسلامت مالی برخوردار باشد و اهل زد و بند اقتصادی با گروه‌ها و افراد مختلف نباشد.

حجت الاسلام معلمی ادامه داد: مردم باید به دشمن شناسی کاندیدا‌ها و روحیه دشمن ستیزی او توجه داشته باشند.

امام جمعه بشرویه در زمینه اعلام عملکرد و سوابق نامزد‌های انتخاباتی گفت: کاندیدا باید درباره سوابق علمی خود، توانایی هایش در حوزه‌های مختلف و میزان آشنایی نسبت به وظایف نمایندگی در دو حوزه تقنین و نظارت به مردم توضیح دهد.

او با اشاره به اینکه نامزد انتخاباتی باید نسبت به مشکلات کشور و ریشه‌های آن‌ ، آگاهی داشته باشد اظهار کرد: کاندیدا باید مبانی انقلاب اسلامی و اصول قانون اساسی به ویژه اصل ولایت مطلقه فقیه را مد نظر قرار دهد و به آن‌ها پایبند باشد.

حجت الاسلام معلمی ادامه داد: از آنجایی که ممکن نیست نامزد انتخاباتی در همه زمینه‌ها تخصص داشته باشد، باید از مشاوران زبده و متخصص در حوزه‌های مختلف استفاده کند.

امام جمعه شهرستان بشرویه با بیان این که کاندیدا باید درباره دارایی‌ها و هزینه‌های تبلیغاتی خود به مردم اطلاعات کافی بدهد اضافه کرد: نماینده فقط در حدود وظایف نمایندگی می‌تواند برنامه بدهد و برای کل کشور قانونگذاری و نظارت می‌کند و وظایفش تنها مربوط به حوزه انتخابی او نیست.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋