🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ایجاد خط آنتنی شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی اردبیل

استاندار اردبیل از ایجاد خط آنتنی شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از اردبیل ، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جلسه راهبری خوشه‌های صنعتی استان گفت: برای ایجاد خط آنتنی به شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی اردبیل مصمم هستیم و بخاطر ارزان بودن قطار، افرادی که در شهرک صنعتی مشغول هستند به راحتی می‌توانند تردد کنند.

او افزود: امتداد همزمان راه آهن تا شهرک صنعتی و کارخانه سیمان می‌تواند ۱۰کیلومتر به پیشرفت فیزیکی راه آهن اردبیل_پارس آباد کمک کند و بودجه این مسافت مستقل از اعتبار راه آهن اردبیل_ میانه است.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه پروژه‌های در حال اجرا آبروی استان است افزود: در سفر رییس جمهور اعتباری برای شبکه‌های ریلی و زیرساخت شهرک‌ها در نظر گرفته شده است و اعتبار هیچ پروژه جهت اجرای پروژه دیگر صرف نخواهد شد.

بهنام جو به اجرای تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی تاکید کرد و گفت:هر کدام از واحد‌ها سهم خود را برای اجرای فاضلاب مرداخت کنند و سبلان پارچه آمادگی دارد این پروژه را اجرایی کند چرا که ۱۵۰۰مترمکعب خروجی این مجموعه است و ذوب آهن نیز باید در این مورد اقدام کند.

استاندار اردبیل با پیشنهاد اینکه واحد‌های صنعتی می‌توانند مدیر یا معاون اجرایی فعال استخدام کنند گفت:هر کدام از واحد‌ها یک مدیر یا معاون اجرایی دارای سابقه که کار عمرانی کرده باشد استخدام کنند تا پیگیر مسایل عمرانی و اداری پروژه‌ها باشند قطعا این کار انگیزه پیشرفت کار‌ها را افزایش می‌دهد.

بهنام جو بیان کرد: برای احیای واحد‌های راکد و نیمه فعال باید با اتحاد همدلی دستگاه‌های ذیربط تلاش کرد مدیریت در شرایط بحرانی هنر است و باید بصورت شبانه روزی کارشناسی صحیح انجام دهیم.

او با بیان اینکه مدیریت شهرک‌ها دو وظیفه مهم دارند گفت: یک قسمت خدماتی و بهبود وصعیت شهرک‌ها که بر عهده شرکت شهرک‌های صنعتی است و یک بخش آن مالی و توسعه مالی است که بر عهده سازمان صمت است که هر دو باید با هماهنگی مشکلات موجود را حل کنند.

استاندار اردبیل با تاکید بر اینکه کلیه واحد‌های نیمه کاره تعیین تکلیف شود گفت: واحد‌هایی که به هر دلیل نیمه کاره رها شده باید احصا و صاحبان این واحد‌ها جلسه برگزار شود.

بهنام جو افزود: برای ایجاد امنیت بخش خصوصی در شهرک صنعتی نیز باید اقدامات شایسته هم از طرف مدیریت واحد‌ها و هم از سوی نیروی انتظامی انجام گیرد.

او در پایان گفت: برای مدیریت شهرک‌های صنعتی از تجارب استان‌های موفق باید استفاده کنیم تا با کمترین هزینه بهره برداری بیشتری داشته باشیم.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋