🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

۹ طرح اداره آب و فاضلاب در کاشمر افتتاح شد

طرح آب و فاظلاب کاشمر با حضور ابراهیم علوی ریاست اداره آب فاضلاب شهری خراسان رضوی با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

۹ طرح اداره آب و فاضلاب در کاشمر افتتاح شد
به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از مشهد ، مخزن ۵۰۰ مترمکعبی پایین ولایت، حفر و تجهیز دوحلقه چاه، جابجایی چاه شماره "کا" کاشمر، حصارکشی چاه، فاز ۳ نصب دوربین محافظت از مخازن و تاسیسات، اصلاح و توسعه شبکه توزیع، ارتقاء سامانه تله متری، آزمایشگاه میکروبیولوژی اداره وفاضلاب کاشمر و آغاز برنامه ایمنی آب شهر کاشمر ازجمله این طرح‌ها بود.


هوشیار اکبری رئیس اداره آزمایشگاه‌های آب و فاضلاب خراسان رضوی در مراسم افتتاح این آزمایشگاه گفت: ما خراسان رضوی ۲۳ آزمایشگاه داریم که فقط ۷ مورد از آن‌ها دارای استاندارد تضمین کیفیت نتایج هستند که در تلاش هستیم که با توجه به پتانسیلی که در کاشمر موجود است این مجوز و مجوز استاندارد متعهد محیط زیست را تا امسال دریافت کنیم.


او ادامه داد: ما در این آزمایشگاه قابلیت شناسایی و تفکیک هر گونه آلودگی در بخش شیمیایی و بیولوژیک در آب شرب روستایی و شهری را بدون نیاز به آزمایشگاه مرکز استان، داریم و این آزمایشگاه از نظر شیمیایی درجه ۲ و از نظر بیولوژی درجه یک است.


رئیس اداره آب و فاضلاب شهری خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی در حوزه شهری ۱۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱۵ میلیارد ریال که یکی از آن آزمایشگاه میکروبی و شیمیایی آب فاضلاب کاشمر است و به منظور کنترل و افزایش کیفیت آب بهره مند خواهند شد.


علوی با بیان اینکه باید تمهیدات خاصی برای شبکه اقلیمی خراسان رضوی در نظر بگیریم افزود : در سال  ۹۷ خراسان رضوی پرباران‌ ترین در ۵۰  سال قبل بود و همچنین سال ۹۶ خشکسال‌ترین در ۵۰ سال قبل بوده است.


او تصریح کرد: براساس سرانه مشخص قیمت تمام شده در خراسان رضوی به طور میانگین هر متر مکعب ۱۴۰۰ تومان است این در حالی است که در حوزه تعرفه شهری ۴۰۰ تومان در هر مترمکعب است.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋