🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نقش آفرینی تشکل های دینی در صحنه های انقلاب

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به نقش تشکل‌های مذهبی در قبل و بعد انقلاب گفت: امیدواریم تشکل‌های مذهبی در گام دوم انقلاب نیز نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

نقش آفرینی تشکل‌های دینی در صحنه‌های انقلاب
به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از کرمان ، به مناسبت دهه فجر چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دیشب ویژه برنامه‌ای با حضور مداحان و هیئت‌های مذهبی کرمان در حسینیه امام خامنه‌ای مدظله العالی اداره اوقاف استان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام عربپور مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه سپاه ثارالله استان کرمان به نقش تعیین کننده تشکل‌های مذهبی در پیروزی انقلاب پرداخت و با استناد به فرمایش بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) که فرمودند: این هیئت‌های مذهبی بودند که انقلاب کردند، گفت: انقلاب اسلامی نشأت گرفته از عاشورا و مکتب سیدالشهدا (ع) است و جرقه‌های قیام از محرم سال ۴۲ آغاز شد و مداحان، منبری‌ها و هیئت‌های مذهبی با برپایی مجالس روضه و زنده نگه داشتن عزای اهل بیت (ع) روح آزادیخواهی، زیر بار ظلم و ستم نرفتن و مبارزه علیه طاغوتیان را در بین مردم زنده کردند.

او به نقش تشکل‌های دینی و مذهبی در طول چهل ساله اول انقلاب نیز اشاره کرد و افزود: این تشکل‌ها در همه صحنه‌های حساس، نقش آفرین بودند.

حجت الاسلام عربپور به نقش تشکل‌های دینی در گام دوم انقلاب که با خون سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش جهش و خیزش انقلابی بیشتری به خودگرفته، اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی، همچنان مداحان و هیئت‌های مذهبی پای انقلاب و ولایت بمانند و با بیان دستاورد‌ها و برکات انقلاب اسلامی و تبیین شخصیت امام راحل (ره)، در موضوعات و مطالباتی که امام خامنه‌ای مدظله العالی در گام دوم به ویژه موضوع مهم خانواده و سبک زندگی، اخلاق و معنویت دارند، بکوشند و روحیه امید و نشاط را در جامعه ترویج کنند.

او به راهپیمایی ۲۲ بهمن و تقارن آن با اربعین شهدای مقاومت اشاره کرد و از مداحان و هیئت‌های مذهبی برای حضور پرشور در این مهم و همچنین انتخابات سرنوشت ساز مجلس دعوت و بر هدایت جامعه برای حضور حداکثری و آگاهانه پای صندوق‌های رأی و انتخاب نمایندگان انقلابی و جهادی از سوی آن‌ها تاکید کرد.

این ویژه برنامه با اجرای گروه همخوانی بسیج مداحان و خاطره گویی مبارزان انقلابی نیز همراه بود.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋