🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رضایی با شایعات قصد تخریب دوومیدانی دارد برپایی اردو تعهد مالی ایجاد نمی کند

معتمدی گفت: رئیس کمیته رده‌های پایه قصد دارد فدراسیون دوومیدانی را تخریب کند.

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی  گروه ورزشی اخبار ، درباره استعفای رضایی رئیس کمیته رده‌های پایه فدراسیون دوومیدانی اظهار کرد: بحث استعفای رضایی به بیست و چهارمین دوره مسابقات بین المللی داخل سالن بر می‌گردد. زمانی که این مسابقات تمام شد رضایی طی با انتشار نامه‌ای ابراز تاسف کرد که من سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی شده ام. او در این نامه اعلام کرد که در دوران معتمدی به جوانان توجهی نمی‌شود.

سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی درباره اظهارات رضایی مبنی بر اینکه او به روسای هیئت‌های استان‌ها کمک می‌کند و به نوعی مهندسی انتخابات رخ داده است، بیان کرد: رضایی نام روسای هیئت‌های استانی که من به آن‌ها کمک کردم را اعلام کند. او می‌گوید مهندسی انتخابات صورت می‌گیرد در حالی که من نمی‌توانم رئیس هیئت‌ها را به دلخواه عوض کنم. تصور می‌کنم که رضایی جهت گیری نسبت به سیستم فدراسیون دوومیدانی دارد. او قصد فدراسیون دوومیدانی را تخریب کند.

رضایی با شایعات قصد تخریب دوومیدانی دارد/ برپایی اردو تعهد مالی ایجاد نمی‌کند

سازمان تیم‌های ملی برنامه رضایی را رد کرد

او ادامه داد: رضایی تقاضای استفاده از استاندارد‌ها و امکانات مسابقاتی رده جوانان را در حین مسابقات بین المللی داشت و به این نکته توجه نکرد که این امکان خارج از مسابقات رسمی بین المللی است. علاوه بر این رضایی بیان کرده که البسه برای جوانان تهیه نکردیم در صورتی که او هیچ گونه مکاتبه‌ای در این باره قبل از برگزاری مسابقات نداشت. موضوع دیگر این است که رضایی بیان کرده که از ورزشکاران جوان تجلیل نشده و به آن‌ها محل اسکان اختصاص نیافته است. در حالی که همواره محل اسکان ورزشکاران جوان در مجموعه آفتاب انقلاب بوده، اما این بار آن‌ها در هتل شهر اسکان یافتند که رضایی از این موضوع بی اطلاع بود. رضایی مسابقات انتخابی جوانان را ۹ اسفندماه گذاشته بود که جوانان برای مسابقات آسیایی که اواخر اردیبهشت ماه در تایلند برگزار می‌شود آماده شوند. ما برنامه اردویی را در سازمان تیم‌های ملی مطرح کردیم که اعضای سازمان نظر رضایی را رد کردند.

معتمدی بیان کرد: به هر حال مسابقات داخل سالن با رقابت‌های فضای باز تایلند فرق می‌کند و ما زمان مسابقات انتخابی جوانان را از ۹ اسفند به ۱۵ اسفند ماه و آخرین مرحله رکوردگیری را به ۱۵ فروردین ماه تغییر دادیم. رضایی به تغییر برنامه مسابقه انتخابی جوانان معترض شده است. او باید بداند که سازمان تیم‌های ملی این تصمیم را گرفته است.

درباره رضایی در هیئت رئیسه تصمیم گیری می‌کنیم

او ادامه داد: علاوه بر این کمیته رده‌های پایه فدراسیون دوومیدانی زیر نظر دبیر فدراسیون کار می‌کند و من موظف هستم که از رضایی سئوال بپرسم. رضایی دوست ندارد با سیستم کنونی فدراسیون دوومیدانی کار کند به همین علت استعفایش را قبول کردیم. ما منافع ورزشکاران جوان را در نظر می‌گیریم و از آن‌ها حمایت می‌کنیم. من به عنوان دبیر فدراسیون باید پاسخگوی اتفاقات رخ داده باشم. ما جایگزین رضایی را هنوز مشخص نکردیم، اما درباره این موضوع جلسه هیئت رئیسه تصمیم گیری می‌کنیم.

معتمدی بیان کرد: اعضای سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی شایان، فیروزی، سجاد مرادی، هادی سپهرزاد، محسن ربانی و خانم بهزادی هستند و ما دست به ساختار این سازمان نزدیم. مرادی در اردوی صحرانوردی حضور دارد و نتوانست در جلسه سازمان تیم‌های ملی شرکت کند. فقط ما یک کارشناس خبره به نام شادمهر را به سازمان تیم‌های ملی اضافه کردیم و من هم به جای صیامی در جلسات شرکت می‌کنم. من فقط در سازمان تیم‌های ملی مطالب را جمع بندی نمی‌کنم بلکه کلیه اعضاء در این سازمان تصمیم می‌گیرند و من مجری مصوبات هستم.

وظیفه ما فقط برگزاری انتخابات دوومیدانی نیست

او درباره اینکه هزینه اردو‌های برون مرزی و مبلغ قرارداد‌های مربیان را باید رئیس فدراسیون دوومیدانی پرداخت کند، گفت: من از سال ۷۸ در دوومیدانی حضور دارم و هیچ رئیس فدراسیونی را سراغ ندارم که قبل از المپیک برنامه ریزی نکرده باشد. قبل از حضور ما در فدراسیون دوومیدانی، حدادی تمریناتش را در آمریکا برگزار می‌کرد، قنبرزاده در روسیه و تفتیان در فرانسه تمرین می‌کردند. وظیفه ما فقط برگزاری انتخابات نیست. کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش از ما خواستند تا از ورزشکاران حمایت کنیم. برپایی اردو برای ورزشکاران تعهد مالی ایجاد نمی‌کند و هر کسی هم جای ما باشد برای دوومیدانی کاران برنامه ریزی می‌کند. رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی هم برای ورزشکاران هزینه می‌کند تا به موفقیت دست یابند.

رضایی با شایعات قصد تخریب دوومیدانی دارد/ برپایی اردو تعهد مالی ایجاد نمی‌کند

معتمدی درباره اینکه چرا ورزشکارانی که شانس کسب سهمیه المپیک ندارند را به اردو‌های برون مرزی اعزام می‌کند، گفت: ما ۳ گروه ورزشکار داریم. گروه اول شامل حدادی و تفتیان است که سهمیه المپیک گرفتند. گروه دوم شامل ورزشکارانی است که به حد نصاب ورودی المپیک نرسیدند، اما از طریق رنکینگ شانس کسب سهمیه دارند. شاهین مهردلان و مهدی پیرجهان شامل این طیف می‌شوند. گروه سوم ما ورزشکارانی هستند که رکورد آن‌ها به آخرین حد نصاب المپیک نزدیک است که بهنام شیری، جعفر مرادی، کیا، ابارقی، رسولی و قنبرزاده جزو این گروه هستند.

او درباره اینکه برخی از ورزشکاران با خداحافظی صوری قصد دارند که توجه فدراسیون دوو میدانی را به خود جلب کنند، گفت: این موضوع صحت ندارد. شاهین مهردلان در جریان اقدامات فدراسیون دوومیدانی نبود. بودجه برای برنامه‌های اردویی مهردلان تهیه کرده بودیم، اما این ورزشکار برنامه نداده بود تا برای او هم اردو در نظر بگیریم.

سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی درباره اینکه ابراهیم نژاد مربی مهردلان سابقه همکاری با ورزشکاران دوپینگی را داشته است، گفت: من استعلام گرفتم. مشخص شد که ابراهیم نژاد نزدیک به ۹ ماه از محرومیتش گذشته است و مشکلی برای هدایت مهردلان ندارد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋