🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نصب هزار پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد

نوبخت با اشاره به درخواست کمیته امداد برای نصب پنل خورشیدی بر روی پشت‌بام منازل مددجویان گفت: نصب و راه اندازی یک هزار پنل خورشیدی مورد موافقت قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از کرمان ،

نوبخت: اعتبار ۱۰۰۰ پنل خورشیدی جدید به حساب کمیته امداد واریز می‌شود
محمدباقر نوبخت عصر امروز در آیین بهره‌برداری از هزار و ۳۵۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان‌های جنوبی و شرقی استان کرمان در شهرستان عنبرآباد که طی تفاهمنامه سازمان برنامه و بودجه کشور و کمیته امداد امام خمینی (ره) به بهره‌برداری رسید با اشاره به درخواست کمیته امداد برای نصب پنل خورشیدی بر روی پشت‌بام منازل مددجویان کمیته امداد گفت: نصب و راه اندازی یک هزار پنل خورشیدی مددجویان کمیته امداد مورد موافقت قرار گرفته است.

او با بیان اینکه تا هفته آینده اعتبار این پنل‌های خورشیدی به حساب کمیته امداد واریز می‌شود گفت: امیدواریم نصب این هزار پنل خورشیدی تا دهه فجر سال آینده عملیاتی شده و به بهره‌برداری برسند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه از اختصاص ۲۰ میلیارد تومان به صندوق ضمانت کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد و افزود: امیدواریم مشکل ضمانت‌های بانکی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) حل شده و برای دریافت وام اشتغالزایی با مشکل ضامن مواجه نباشند.

در بازدید نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور قول مساعد داده شد که ساختمان نیمه‌کاره شهرداری دوساری تکمیل  و طی چند ماه آینده تحویل داده شود.

 دوساری از توابع شهرستان عنبرآباد است که بالغ بر ۵ هزار نفر جمعیت دارد و ساختمان کنونی شهرداری آن بسیار فرسوده و دارای سه اتاق است و ساختمان در حال احداث آن نیمه کاره آن ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مدتی است که به دلیل نبود اعتبار کار آن متوقف شده بود.

مرتضی بختیاری ، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور هم با اشاره به تفاهم‌نامه ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی کمیته امداد و بنیاد مسکن بیان کرد: تعدادی از این واحد‌ها امروز به بهره‌برداری رسیده است.

او با بیان اینکه اصل این تفاهمنامه احداث ۳۴ هزار واحد مسکونی برای محرومان کشور بوده است گفت: احداث ۱۷ هزار واحد آن به‌عهده کمیته امداد امام خمینی (ره) و مابقی به‌عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گذاشته شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با بیان اینکه ساخت مسکن روستائیان موجب ماندگاری مردم در روستا‌ها می‌شود افزود: البته این به تنهایی کافی نیست و باید برای روستائیان اشتغال هم ایجاد کنیم.

بختیاری با عنوان اینکه تا کنون ۷۴۰ پنل خورشیدی در کشور به بهره‌برداری رسیده که ماهیانه بین ۸۰۰ تا یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان درآمدزایی دارند عنوان کرد: تا آخر سال هزار پنل خورشیدی دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: درخواست داریم تا دولت ۳ هزار پنل خورشیدی دیگر به کمیته اختصاص بدهد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋