🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۸ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اولین شاسی بلند لاکچری جنسیس رونمایی شد

جنسیس سرانجام از مدل شاسی‌بلند لاکچری GV80 رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی اخبار ، پس از مدت‌ها انتظار، سرانجام نسخه جدید شاسی‌بلند لاکچری جنسیس معرفی شد، مدل جنسیس GV80 که از ماه‌ها پیش منتظر اخبار معرفی آن بودیم طی روز‌های گذشته از طرف جنسیس رونمایی شد. این خودرو اولین شاسی‌بلند لاکچری شرکت جنسیس محسوب می‌شود، جنسیس همواره به تولید سدان‌های لوکس و رده‌بالا شهرت داشت و اما طی سال‌های فعالیت خود، به بازار خوردوهای شاسی‌بلند توجهی نداشت. جنسیس GV80 اولین مدل این شرکت با قابلیت‌های اسپرت نیز به شمار می‌رود.

جنسیس GV80 در حال حاضر تنها در کره جنوبی عرضه شده و این شرکت به دنبال آن است تا به مرور زمان، جایگاه خود در بازار جهانی مدل‌های شاسی‌بلند پیدا کند. جنسیس GV80 با سبکی متفاوت و فناوری‌های نوین برای رقابت با بی‌ام‌و X5 و آئودی Q7 وارد بازار خواهد شد.

اولین شاسی‌بلند لاکچری جنسیس رونمایی شد

طراحی داخلی فوق‌مدرن

شاسی‌بلند جنسیس یک خودرو دیجیتالی است، از نمایشگر لمسی بزرگ کنسول مرکزی گرفته تا پنل کیلومتر شمار و صفحه نمایش‌های موجود برای هر صندلی، همگی یک دنیای دیجیتالی و یکپارچه را درون خودرو ایجاد کرده‌اند، هرکدام از سرنشین‌ها می‌توانند تنظیمات صندلی خود را به دست بگیرند و مدیریت کلی خودرو نیز به دست راننده است. یکی از ویژگی‌های جذاب این مدل قابلیت مسیریابی به صورت واقعیت افزوده است.

اولین شاسی‌بلند لاکچری جنسیس رونمایی شد

سیستم هوشمند این خودرو به ویژگی تشخیص دست‌خط مجهز شده که با آن می‌توان درون نمایشگر‌های لمسی هر صندلی، مواردی مانند شماره تلفن، نام مخاطب تلفنی، مقصد مسیر و هر چیز دیگری را نوشت تا خودرو به صورت خودکار کلمه نوشته شده را تشخیص داده و درخواست کاربر را اجرا کند، این درخواست می‌تواند برقراری ارتباط تلفنی با یک شخص، مسیریابی، اجرای یک عملکرد داخلی خودرو یا مواردی از این دست باشد.

اولین شاسی‌بلند لاکچری جنسیس رونمایی شد

قدرت بالا در کنار جذابیت ظاهری

مدل پایه جنسیس GV80 از دیفرانسیل چرخ‌های عقب بهره می‌برد، البته مدل دیفرانسیل چهارچرخ نیز به زودی در دسترس قرار می‌گیرد. پیشرانه ۳.۰ لیتری توربو با ۲۷۸ اسب‌بخار قدرت و ۵۸۸ نیوتن‌متر گشتاور از مشخصات مدل عرضه شده در کره جنوبی هستند، اما ممکن است مدل‌های قدرتمندتری به بازار جهانی وارد شوند. از مدل‌های تعبیه شده برای بازار جهانی می‌توان به جنسیس GV80 با پیشرانه ۳.۵ لیتری ۶ سیلندر با ۳۷۰ اسب‌بخار، اشاره کرد.

اولین شاسی‌بلند لاکچری جنسیس رونمایی شد

طبق اطلاعات موجود این خودرو به زودی در بازار آمریکای شمالی و تا اواسط تابستان در دیگر بازار‌های جهانی عرضه خواهد شد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋