🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

جابجایی بیش از ۴۱۰ هزار تن کالا و بار در شهرستان پارس آباد

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۴۱۰ هزار تن کالا و بار در شهرستان پارس آباد جابجا شده است.

یوسف آذری، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های اخبار  از اردبیل ، با بیان اینکه این کالا‌ها توسط ۱۳ شرکت فعال حمل و نقل کالا و بار حمل شده گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۸۸ هزار نفر مسافر نیز توسط ۶۵ دستگاه وسیله نقلیه اتوبوس و سواری در این شهرستان جابجا شده است.

او با اشاره به اینکه در جهت حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها از ۴۸ مورد تجاوز به حریم راه‌ها و ساخت و ساز غیر مجاز در شهرستان‌های پارس آباد و اصلاندوز جلوگیری شده است افزود: در ۱۰ ماهه گذشته با فعالیت ۵۸۵ مورد گشت راهداری در محور‌های مواصلاتی این شهرستان‌ها ۱۷۸ دکه و ۱۹۷ عدد تابلو‌های تبلیغاتی غیر مجاز توسط راهداران زحمتکش شناسایی و از حریم جاده‌ها جمع آوری شده همچنین با دستور قضایی نسبت به ۳۹ مورد رفع آثار تجاوز نیز اقدام کرده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد ارتقای ایمنی راه و حفظ جان مترددین را از اولویت‌های مهم راهداری شهرستان پارس آباد برشمرد و تصریح کرد: راهداران پرتلاش با استفاده از هزار و ۴۱۰ تن آسفالت سرد و گرم جاده‌های این شهرستان را لکه گیری کرده اند.

آذری تسطیح ۶۵۰ کیلومتر از حریم راه‌های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان پارس آباد را یاد آور شد و اظهارکرد: در ۱۰ ماهه گذشته راهداران زحمتکش ۱۷۵ کیلومتر از افتادگی شانه راه را در محور سربند به زیوه اصلاح و دهنه ۷۸۰ دستگاه پل را نیز پاکسازی انجام داده اند.

او از توزیع ۲ هزار و ۳۴۰ حلقه لاستیک به نرخ دولتی و سهمیه‌ای بین رانندگان حمل و نقل کالا و مسافری این شهرستان خبر داد و گفت: نقطه حادثه خیز و پرتصادف در راه اصلی پارس آباد- سربند در محدوده روستای اولتان توسط راهداران حذف و اصلاح شد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد رنگ آمیزی سرعتکاه ها، نصب تابلو‌های هشداری جدید، اصلاح گاردریل‌های معیوب و همچنین لکه گیری آسفالت در راه‌های اصلی و روستایی را از اقدامات مهم راهداران در مدت یاد شده برشمرد و بیان کرد: در جهت افزایش ایمنی جاده‌ها لکه گیری محل‌های خراب شده در محور پارس آباد به زیوه و سربند به اصلاندوز با تلاش شبانه روزی راهداران به اتمام رسیده و شیار زنی خط وسط جاده و کنار جاده در محور‌های پارس آباد به اصلاندوز و پارس آباد به سه راهی عزیز کندی نیز انجام شده است.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋