🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

۴ سارق حرفه ای در تایباد دستگیر شدند

جانشین فرماندهی انتظامی تایباد گفت: با تلاش ماموران دایره سرقت آگاهی این فرماندهی، ۴ سارق حرفه‌ای در این شهرستان دستگیر شدند.

۴ سارق حرفه‌ای در تایباد دستگیر شدند
به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از مشهد ، سرهنگ رمضان رجبی  جانشین فرماندهی انتظامی تایباد گفت: ماه پیش یک منزل مسکونی در یکی از محلات تایباد مورد سرقت قرار گرفت که با مراجعه مال باخته به پلیس، بلافاصله موضوع در دستور کار دایره سرقت آگاهی قرار گرفت و توسط رصد دوربین‌های اطراف محل موردنظر افراد مشکوک شناسایی و با دستور قضایی دستگیر شدند.

او تصریح کرد: در رابطه با این موضوع اقلامی شامل چهار کیلوگرم زعفران خشک، ۶۰ کیلوگرم روغن حیوانی، ۲۰۰ گرم طلا، چهار عدد سکه تمام بهار آزادی، ۱۲ عدد کارت بانکی و یک اسلحه شکاری دولول به سرقت رفته بود.

جانشین فرماندهی انتظامی تایباد ارزش اموال سرقت شده را چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرد و گفت: سارقان که یک زوج به همراه یک آقا از اقوام و یک مالخر از مشهد بودند پس از شناسایی دستگیر و اموال سرقت شده به طور کامل به مال باخته برگردانده شد.

رجبی افزود: سارقان با حاصل فروش طلا و زعفران‌های سرقت شده یک دستگاه خودروی سواری پراید و یک دستگاه موتورسیکلت خریداری کرده بودند که به مال باختگان تحویل شد.


او تصریح کرد: پس از دستگیری متهمان صحنه سرقت بازسازی و سارقان جهت ادامه بازجویی تحویل مراجع قضایی شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی تایباد با تاکید به رعایت اصول ایمنی گفت: نکته جالب در این سرقت بزرگ این بود که منزل مورد نظر مجهز به هیچ دوربین حفاظتی نبود و اموال به سرقت رفته در دسترس قرار داشت.


سرهنگ رجبی افزود: شهروندان برای جلوگیری از هرگونه سرقت مسئول حفظ و ایمنی شخصی هستند، سارقان در این سرقت پس از بررسی محل موردنظر و خاطرجمعی از عدم ایمنی لازم در فرصتی که صاحب خانه منزل را ترک کردند اموال را به سرقت بردند.

 

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋