🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فیلمنامه این اثر از چارچوب سینمایی برخوردار است

کیوان پرمر گفت: فیلمنامه فیلم «پدران» به شدت قوی و از چارچوب سینمایی برخوردار است.

کیوان پرمر یکی از بازیگران اصلی فیلم «پدران» در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی اخبار ، درباره علت‌ همکاری خود با این‌ پروژه گفت: پیش زمینه همکاری من با تهیه کننده و کارگردان از فعالیت در بخش فیلم کوتاه شکل گرفت و بازی در «پدران» اولین تجربه مهم در جایگاه یکی از نقش‌های اصلی است.

وی در خصوص جذابیت‌های فیلم «پدران» بیان‌کرد: اسم فیلم، «پدران» است، اما زمانی که فیلمنامه را خواندم به نظرم رسید این اثر بیشتر درباره پسران است؛ یعنی اتفاقی که فیلمنامه رقم می‌زند بین پسران خانواده‌ها رخ می‌دهد و به پدرانشان کشیده می‌شود. البته با وجود اینکه کارگردان حرف مرا تایید کرد اما گفت پدرها این جریان را به راه می‌اندازند. فیلمنامه این اثر به شدت قوی و از چارچوب سینمایی برخوردار است.

او با اشاره به اینکه موضوع خانواده در این فیلم بسیار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: قصه و آدم‌های قصه ما در جامعه کنونی زیاد به چشم می‌خورد و از آنجایی که اتفاقی سنتی و خانوادگی است می‌تواند در همه جای کشور رخ دهد.

این‌ بازیگر گفت: سالم صلواتی از آنجایی که کارگردان خوبی در زمینه فیلم کوتاه هم بود و اهل واکاوی و گپ و گفت است، تولید کاملا حرفه‌ای و جدی پیش رفت و برای رسیدن به نقطه درست و منطقی از انجام هر کاری فروگذار نبود. دیگر بازیگران و عوامل اثر همگی از حرفه‌ای‌های سینما هستند و در فضایی بی‌حاشیه تولید «پدران» انجام شد.

او در ادامه در خصوص وضعیت فیلم کوتاه اظهار داشت: عرصه فیلم کوتاه برای من به شدت اهمیت دارد، پروسه تمرین و رسیدن به نقش در مدت زمان کوتاه یک بازیگر را پخته و پرداخته می‌کند.

این بازیگر خاطرنشان کرد: در فیلم کوتاه به جرات می‌توانم بگویم به اندازه کارگردان در فیلم و فیلمنامه دخیل می‌شویم، چون کارگردان زمانی که به بازیگر اعتماد می‌کند دستش را آنقدر باز می‌گذارد تا خلاقیت‌ها و بداهه‌های خود را نشان دهد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋