🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

هزارو ۶۰۷ رای اولی در ساوجبلاغ

فرماندار و رییس حوزه انتخابیه ساوجبلاغ گفت: یک هزار و 607 رای اولی در شهرستان نظرآباد پای صندوق های رای می آیند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های اخبار از البرز ، ابوالقاسم پالیز گیر ، فرماندار و رییس حوزه انتخابیه ساوجبلاغ  از پیش بینی ۵۰۰۰  مجری و دست اندرکار همکاری برای برگزاری انتخابات مجلس این شهرستان خبر داد و گفت: ساوجبلاغ یک هزار و 607 رای اولی دارد که امسال در پای صندوق های رای حضور خواهند یافت و اولین تجربه مشارکت در مسائل سیاسی  را درک خواهند کرد .

پالیز گیرافزود : با اعلام صلاحیت ها و افزایش تائیدیه  تعداد داوطلبان به ۲۱ نفر شاهد یک شور و حال انتخاباتی بیشتر در شهرستان خواهیم بود .
او با اشاره به اینکه تمام تمهیدات برای برگزاری یک انتخابات باشکوه در شهرستان مهیا است خواستار مشارکت همه احاد مردم در انتخابات مجلس یازدهم شد .

فرماندار ساوجبلاغ از توجه استاندار البرز به شهرستان ساوجبلاغ و پیگیری طرح های مختلف از جمله عمرانی که موجب خدمات به مردم را ایجاد می کند قدر دانی کرد و گفت ، دهها طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان در شهر ها و روستا ها افتتاح می شود که اغلب این پروژه ها در روستا هاست .

پالیزگیر در ادامه افزود:در ایام الله دهه مبارک فجر شاهد برگزاری  بیش از ۷۵۰ برنامه در این شهرستان خواهیم بود.

او گفت: برگزاری راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن  در مرکز  شهرستان ساوجبلاغ   و همه بخش ها به صورت منسجم را خواهیم داشت.

پالیز گیر برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی را یکی دیگر از بر نامه های تاثیر گذار در این ایام بیان کرد و افزود: قطعا"با هماهنگی امام جمعه شهرستان و سپاه و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهد برپایی یک مراسم بی بدیل با حضور اقشار مختلف در شهرستان خواهیم بود.

فرماندار ساوجبلاغ با اشاره به فرا رسیدن سالگرد شهادت مدافع حرم شهید مهدی قاسمی گفت :این مراسم هم همزمان با بر گزاری چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی در مصلی نماز جمعه شهرستان بر گزار خواهد شد .

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋