🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

برپایی نمایشگاه صنایع دستی در مشهد

نمایشگاه صنایع دستی و هنر‌های سنتی به مناسبت دهه فجر در مشهد برپا می شود.

برپایی نمایشگاه صنایع دستی در مشهد
به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از مشهد ، آرزو حیدریان رئیس شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی گفت: هفدهمین نمایشگاه صنایع دستی و تولیدات سنتی و بومی با عنوان زنان، اشتغال، سلامت از روز سه شنبه هفته جاری آغاز به کار خواهد کرد. این نمایشگاه از ۱۵ بهمن ماه بمناسبت دهه مبارک فجر به مدت ۴ روز برگزار و اقدامات مقدماتی آن از ماه پیش آغاز شده است.


او ادامه داد: این نمایشگاه با هدف نمایش دست سازه‌های بانوان خراسان رضوی، معرفی زنان شاخص و کارآفرین، بسترسازی برای عرضه و فروش محصولات خانگی و کارگاهی و در راستای رونق تولید ملی، فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.


رئیس شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی با اشاره به اهمیت ایجاد فرصت‌های مناسب برای فعالیت بانوان در سطح جامعه، گفت: باید با هم‌افزایی و مشارکت دستگاه‌های فعال در این حوزه بستر مناسب برای ظهور و بروز توانمندی زنان فراهم شود.


حیدریان با اشاره به اینکه کارآفرینی و ایجاد اشتغال برای بانوان، به ویژه بانوان سرپرست خانواده زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را فراهم می‌کند، افزود: توجه به این حوزه به تأمین خواسته‌های آینده‌سازان و پرورش کودکان و نوجوان توانمند هم اهمیت دارد.

او ادامه داد: این شورا در سه سال گذشته فعالیت‌های هدفمندی در راستای حمایت از بانوان کار آفرین و با هدف ارتقای بهداشت روان و نشاط اجتماعی در جامعه با ارائه طرح زنان، اشتغال ، سلامت ارائه نموده است.

 غرفه‌ها و محل اقامت شرکت کنندگان به شکل رایگان در اختیار بانوان هنرمند استان قرار گرفته لیکن بخشی از درآمد حاصله از نمایشگاه صنایع دستی و تولیدات سنتی و بومی توسط بانوان کارافرین حاضر در نمایشگاه به کودکان و نوجوانان با نیاز‌های ویژه و کم برخوردار تحت پوشش این شورا اختصاص داده خواهد شد.

 

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋