🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

داشتن وحدت و انسجام از توصیه های قرآن به مسلمانان است

آیت الله سعیدی گفت:خداوندمی‌فرمایداگر دربین مردم کسی صدایی غیر ازمکتب واسلام و ولایت ودشمن ستیزی سرمی‌دهد آن رامنزوی کنید.

به گزارش گروه استان های  اخبار  ازقم ،آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) روز شنبه در آیین سالروز ورود امام راحل به کشور، در شبستان حضرت امام (ره) حرم حضرت معصومه (س) درقم،گفت: یکی از حرکت‌ها و درس‌های مهم انقلاب رسیدن به رمز وحدت است.

آیت الله سعیدی بیان کرد: باید رمز‌هایی که باعث پیروزی انقلاب اسلامی شده را حفظ کرد،دهه مبارک فجر، دهه‌ای است که مردم با محوریت یک، ولی فقیه و مرجع عالیقدر به نام حضرت امام درصحنه حاضر شدند و دشمن مزدور و وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی را از صحنه خارج نمودند.

آیت الله سعیدی افزود: مردم متحد شدند و به وحدت رسیدند، و امام راحل نیز آمدند تا راهی که در ۱۵ خرداد سال ۴۲ شروع کرده بودند را تکمیل، و مردم را علیه دشمنان و اسلام ستیزان بشورانند و نسبت به اهل بیت (ع) و مکتب نگه دارند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)گفت: اگر بعد از این همه صدای وحدت و ندای امام و رهبری و خون شهیدان و جانبازان و ایثارگران کسی سخن از وابستگی و دلبستگی و مذاکره با دشمن می‌کند جز جامعه نیست.

امام جمعه قم تصریح کرد: مگر می‌شود با چنین دشمنی سرسازش داشت؟ آن‌ها روز به رو جلوتر می‌آیند، مگر نمی‌بینید قدس شریف را به معامله و حراج گذاشتند و مگر حاج قاسم سلیمانی ما را در دل شب نکُشتند، با این‌ها می‌شود حرف زد و کنار آمد؟

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) داشتن وحدت و انسجام را از توصیه‌های قرآن مجید به مسلمانان دانست، و یادآور شد: خدا درقرآن می‌فرماید اگر در بین مردم کسی صدایی غیر از مکتب و اسلام و ولایت و دشمن ستیزی سر می‌دهد آن را منزوی کنید.

آیت الله سعیدی گفت: همدلی و وحدت بین نیرو‌های مومن به انقلاب و معتقد به راه امام و شهیدان از احتیاج جامعه اسلامی است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) تصریح کرد: نباید کسی حرفی غیر از حرف رهبری بزند و راهی غیر از راه معظم له و قرآن و عترت را طی کند، و در عصر غیبت گوش به فرمان ولایت فقیه باشد و حرف‌های او را تایید نماید.

او گفت: کسی که درحرف‌ها و نوشته‌های خود همه تلاش و همتش این است که حرفی غیر از رهبری بگوید او از مردم نیست، باید درحاشیه و انزوا باشد تا ادب بشود و به سوی مردم برگردد.

آیت الله سعیدی دربخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت ۱۲ بهمن سالروز ورود حضرت امام به میهن آن را پدیده بزرگ در سرنوشت کشور دانست، و گفت: ما هر سال مراسم‌هایی را برگزار می‌کنیم و هرسال نیز پدیده‌ها و حوادثی رخ می‌دهد که انگیزه ملت و مردم ما را برای بزرگداشت چنین روز‌هایی افزایش می‌دهد و امسال نیز که دهه فجر با چند مناسبت همراه می‌باشد، انگیزه ملت ما برای بزرگداشت چنین روزی مضاعف شده‌است.

آیت الله سعیدی با اشاره به حادثه غم‌بار و تاسف انگیز شهادت عده‌ای از بزرگان و سرداران رشید اسلام در پُست‌های مختلف است، عنوان کرد: سرلوحه آنان سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانشان است، و حضور مردم در تشییع پیکر مطهر و برگزاری مراسم برای بزرگداشت یاد و نام این شهدا، بدون آنکه تبلیغاتی انجام، و یا دعوتی از آن‌ها شده باشد نیز حادثه بسیار پربرکت و هشدار دهنده‌ای است.

او ادامه داد: تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی معنادار بود و مردم با حضورشان خشم خود را به دشمنی که از ابتدای انقلاب تاکنون زخم‌ها به کامشان ریخته و داغ‌ها بر دلشان گذاشته، نشان دادند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) حضور باشکوه مردم در تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی را بیعت مجدد با قرآن و عترت و همچنین یوم الغدیر دانست وگفت: پس از گذشت چند قرن، رهبری از نسل امیرالمومنین (ع) قیام نمود، مردم خواستند و بیعت کردند و بر سر پیمان خود نیز ماندند و تشییع جنازه‌ای که انجام شد که مربوط به یک شخص نبود، بلکه حضور در صحنه به انگیزه مکتب و ولایت بود.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋