🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

وحدت ایجاد شده در جامعه را نباید دچار مشکل کرد

امام جمعه کرمان گفت:وحدتی که بعد از شهادت سپهبد شهید سلیمانی در جامعه ایجاد شده است را نباید دچار مشکل کرده و عده‌ای با حرف‌هایشان دل مردم را خون نکنند.

امانتدار باشید تا مجلس در تراز انقلاب اسلامی را در انتخابات رقم بزنیم
به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از کرمان ، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی امام جمعه کرمان در خطبه دوم نماز جمعه امروز شهر کرمان با بیان اینکه شاهد خیانت قرن در جهان هستیم که توسط رئیس جمهور احمق آمریکا و سران بعضی کشور‌های به ظاهر اسلامی انجام شد اظهار داشت: جریان مقاومت با خون سیدالشهدای مقاومت سپهبد شهید سلیمانی به جوش آمده است.

او با اشاره به اینکه اخراج آمریکائی‌ها از منطقه و نابودی رژیم غاصب اسرائیل هدف جبهه مقاومت است گفت: در سالروز ورود امام (ره) به میهن اسلامی قرار داریم و امام (ره) انقلاب شکوهمند اسلامی را با خلوص نیت به پیروزی رساند.

علیدادی‌سلیمانی با تبیین ویژگی‌های شخصیتی امام (ره) افزود: امام راحل با توجه به وحدت جبهه مخالفان اسلام در دنیا با پشتیبانی مردم و ایمان به خدا انقلاب را به پیروزی رساند.

او با بیان اینکه امام (ره) برای تکلیف حرکت می‌کرد و در مسیر تکلیف الهی از چیزی نمی‌ترسید گفت: امام (ره) بار‌ها فرمود "هیچ ترسی من را تهدید نکرد" و در تمام صحنه‌ها فقط به تکلیف نگاه می‌کرد و روشنگری عالمانه و شجاعانه با توجه به رعایت حدود الهی داشت.

امام جمعه کرمان با یادآوری اینکه امام (ره) جامعه‌ای که در خواب بود را با روشنگری خود این جامعه بیدار کرد و روشنگری امام (ره) آنقدر خوب و زیاد بود که توانست با دست خالی انقلاب را به پیروزی برساند افزود: امام (ره) نفوذناپذیر بود و در تاریخ، نفوذ یک مصیبت بزرگ بود که انقلابی‌ها را از صحنه خارج کرد.

او با بیان اینکه امام (ره) راه نفوذ را بسته بود و کسانی که امروز در صحنه هستند و مسئولیتی دارند باید مراقب نفوذی‌ها باشند گفت: متاسفانه بعضی‌ها حرف‌هایی در جوامع بین‌المللی می‌زنند تا جامعه را به سمت دوقطبی شدن ببرند.

علیدادی‌سلیمانی با تاکید بر اینکه باید در برابر دشمن با اقتدار بایستید و بدانید که با آدم قلدر و غاصب نمی‌شود مذاکره کرد افزود: با فرد زورگو باید با قاطعیت حرف زده و به او تو دهنی بزنیم.

او بیان کرد: وحدتی که بعد از شهادت سپهبد شهید سلیمانی در جامعه ایجاد شده است را نباید دچار مشکل کرده و عده‌ای با حرف‌هایشان دل مردم را خون نکنند.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات هستیم و کاندیدا‌ها با خود خلوت کنند و اگر می‌بینند فردی اصلح‌تر از آن‌ها وجود دارد چه لزومی دارد وارد صحنه انتخابات شوند گفت: کاندیدایی که به صحنه می‌آید باید حقوق همه افراد را رعایت کند، تخریب را کنار بگذارد، اجازه دهند مردم خودشان انتخاب کنند و فقط از توان و ظرفیت خودش بگوید.

او با بیان اینکه نظارت در انتخابات بسیار اهمیت دارد و ناظران و مجریان انتخابات باید بی‌طرفانه فعالیت کنند، حق تبلیغ ندارند و نمی‌توانند به مردم توصیه انتخاباتی داشته باشند چرا که در جایگاه نظارتی و اجرایی انتخابات هستند گفت: همه باید تلاش کنیم تا حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای را داشته باشیم.

علیدادی‌سلیمانی با توصیه به اینکه هواداران کاندیدا‌ها مراقبت کنند که دنیا و آخرت خود را برای فرد دیگری به خطر نیاندازند، طرف حق را بگیرند و از فردی حمایت کنند که قدرت‌طلبی نداشته باشد گفت: مجلس در تراز انقلاب اسلامی را باید در انتخابات آینده رقم بزنیم.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋