🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مسابقه بزرگ کتاب خوانی رنج و گنج دهه فجر برگزار می شود

سرپرست معاونت سوادآموزی آموزش وپرورس استان بوشهر گفت: مسابقه بزرگ"کتاب خوانی "رنج و گنج" در دهه فجر برگزار خواهد شد.

مسابقه بزرگ
به گزارش گروه استان‌های  اخبار  از بوشهر ، عباس امید در نشستی به مناسبت گرامی داشت چهل یکمین دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار بیان کرد: همزمان با گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی، روز چهارشنبه بیستم بهمن امسال، مسابقه بزرگ کتابخوانی "رنج و گنج" ویژه سواد آموزان دوره انتقال برگزار خواهد شد.

او افزود: با توجه به سهمیه اختصاص داده شده از سوی سازمان نهضت سواد آموزی کشور ۱۰۸۲ نفر از سواد آموزان استان بوشهر دردوره انتقال در این مسابقه شرکت خواهند کرد.

سرپرست معاونت سوادآموزی استان بوشهر تصریح کرد: مسابقه بزرگ کتابخوانی "رنج و گنج" همزمان در ۱۴ منطقه و شهرستان استان برگزار می‌شود.

امید با تقدیر از مدیریت ارشد آموزش و پرورش استان در حمایت از برنامه‌های مختلف ریشه کنی بی سوادی، گفت: از نفرات برتر" انتخاب شده همزمان هفته معلم در اردیبهشت ۱۳۹۹ با اهدا لوح و هدایا تقدیر می‌شود.

او در ادامه با بیان اینکه" امسال توسط رهبر معظم انقلاب به نام «رونق تولید» نام گرفته است" هدف از برگزاری مسابقه کتابخوانی"رنج و گنج" را فرهنگ سازی و کمک به تحقق منویات مقام معظم رهبری دانست و عنوان کرد: این مسابقه در راستای حمایت از رونق تولید و با هدف گسترش و ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه در میان سواد آموزان و تشویق خانواده ها‌ی سواد آموزان در حمایت از رونق تولید برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت سوادآموزی استان بوشهر با تقدیر از نقش رسانه‌ها در انعکاس فعالیت‌های حوزه سواد آموزی استان، تاکید کرد: همواره رسانه‌ها در مبارزه با پدیده شوم بی سوادی در کنار حوزه سوادی آموزی بوده اند و انتظار می‌رود تا مهو کامل بی سوادی در استان این همدلی و همراهی ادامه داشته باشد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋