🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

امدادرسانی به بیش از ۳۵ هزار خانوار سیل زده در جنوب سیستان و بلوچستان

راشکی از امدادرسانی‌ به ۳۵۶۲۷ خانوار از زمان وقوع سیل و آبگرفتگی در این استان از سوی نیرو‌های امدادگر و نجاتگر خبر داد.

امدادرسانی‌ به بیش از ۳۵ هزار خانوار سیل زده در جنوب سیستان و بلوچستان
رسول راشکی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های  اخبار  از زاهدان از امدادرسانی‌ به ۳۵۶۲۷ خانوار از زمان وقوع سیل و آبگرفتگی در این استان از سوی نیرو‌های امدادگر و نجاتگر خبر داد و گفت: عملیات امدادرسانی ۳۵۶۲۷ خانوار آسیب دیده توسط ۱۲۸۷ تیم عملیاتی در استان در حال انجام است.

رسول راشکی اظهار کرد: از ۲۱ دی ماه تا تاریخ ۵ بهمن ماه ۱۱۲۵ روستا و ۱۵ شهرستان این استان که دچار سیلاب و آبگرفتگی شده بودند امدادرسانی شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان ادامه داد: امدادرسانی به آسیب دیدگان توسط ۶۲۰۷ نفر روز نجاتگر در قالب ۱۲۸۷ تیم روز عملیاتی صورت گرفت.

او  ادامه داد: همچنین در این مدت ۱۶۱۲۱ نفر از آسیب دیدگان و متاثرین از سیل در چادر‌های این جمعیت اسکان اضطراری یافتند. ۳۵۰۳ دستگاه چادر، ۷۴۵۹ تخته موکت، ۱۴۹۰۸ تخته پتو و ۹۹۵۴ کیلوگرم نایلون اقلامی بودند که برای اسکان اضطراری توزیع و مورد استفاده قرار گرفت.

راشکی به توزیع ۱۹۲۷۳ بسته مواد غذایی ۷۲ ساعته و ۱۰۸۸۳ بسته غذایی یکماهه اشاره کرد و گفت: علاوه بر بسته‌های غذایی مقدار ۲۲۱۱۲ قوطی کنسرو، ۱۴۴۸۴ کیلوگرم برنج و همچنین اقلام ضروری دیگر از قبیل آب معدنی، نان، حبوبات، روغن، چای، فانوس، والور و ست ظروف و مواد بهداشتی بین سیل زدگان توزیع شده است.

او تاکید کرد: کار امدادرسانی از طریق هوا توسط دو فروند بالگرد جمعیت هلال احمر و با ۲۰۰ سورتی پرواز تا کنون انجام گرفته است.

راشکی افزود: جمعیت هلال احمر استان همچنان با تمام توان به همراه نجاتگران پر تلاش جهت ارائه خدمات به آسیب دیدگان و حادثه دیدگان و تا رسیدن به وضعیت مطلوب در کنار حادثه دیدگان خواهد بود.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋