🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ساخت مسکن برای رانندگان برون شهری در سه سال

وزیر راه و شهرسازی گفت: ساخت مسکن برای رانندگان برون شهری در طول سه سال به اتمام می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مسکن گروه اقتصادی اخبار ، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی امروز در مراسم امضای تفاهم‌نامه احداث واحد‌های مسکونی برای رانندگان بخش حمل‌و‌نقل عمومی برون‌شهری با بیان اینکه به کوری چشم دشمنان، مسیر رشد و پیشرفت کشور، مصمم در حال طی شدن است، افزود: اگرچه مردم با کاستی‌هایی روبه‌رو بوده و هستند، اما با همت و ایثاری که از خود نشان دادند و لطف الهی، در جنگ به وجود آمده، دشمن را ناکام کردند و کشور هم اکنون مسیر صحت و سلامت را طی می‌کند.

به کوری چشم دشمنان مسیر رشد کشور طی می‌شود

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: تلاش خواهیم کرد تا با ثبات قدم و مشارکت مردم در جهت اعتلای حق و توسعه کشور گام‌های موثرتری برداریم.

اسلامی فرارسیدن روز زن را به تمامی همسران رانندگان و سایر بانوان فعال در مجموعه وزارت راه و شهرسازی، تبریک گفت و تصریح کرد: امروز با تلاش‌های شبانه‌روزی تفاهم نامه احداث مسکن رانندگان امضا و مبادله می‌شود که این امید را برای رانندگان به همراه دارد تا کسانی که از این قشر صاحب خانه نیستند با حمایت‌های دولت، صاحب خانه شوند.

اسلامی بر رفع دغدغه مسکن رانندگان تاکید کرد و افزود: اجرای مفاد این تفاهم‌نامه چهار جانبه تکلیف همگانی است و تمامی مسئولان ذی‌ربط باید برای انجام مفاد آن تعهد لازم را داشته باشند.

او با بیان اینکه با اراده و باوری که وجود دارد احداث مسکن رانندگان در شهر‌های هدف که جامعه ۲۲۶ هزار نفری است در برنامه ۳ ساله انجام می‌شود، افزود: بخشی از احداث واحد‌های مسکونی رانندگان به این شکل است که در شهر‌های کوچک اراضی به رانندگان واگذار خواهد شد و در شهر‌های بزرگ به شکل مجتمع سازی احداث خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بعد از تامین اراضی باید تسهیلات بانکی برای رانندگان با تمهیدات بانک مسکن و سایر بانک‌ها ایجاد شود، افزود: همچنین سازمان ملی زمین و مسکن، شرکت عمران شهر‌های جدید، معاون مسکن و ساختمان و بنیاد مسکن باید در اجرای مفاد این تفاهم نامه همکاری همه جانبه داشته باشند.

اسلامی با تاکید بر اینکه امید است این تفاهم‌نامه به سرعت اجرایی و عملیاتی شود، گفت: در شهر‌های بزرگ پروژه‌های احداث مسکن به شکل مجتمع سازی و در شهر‌های کوچک به شکل واگذاری زمین انجام می‌شود و باید تعامل مناسبی بین معاونت‌های وزارت راه و شهرسازی و کانون‌ها و انجمن‌های صنفی رانندگان ایجاد شود.

او با بیان اینکه قرار است برای رانندگان دارای کارت هوشمند که حدود ۲۲۶ هزار نفر و فاقد مسکن هستند طی سه سال، تامین مسکن آن‌ها را مدیریت کنیم، گفت: تعداد زیادی از آن‌ها در شهر‌های کوچک هستند که به آن‌ها زمین می‌دهیم.

این مقام مسئول ادامه داد: به آن‌هایی که در شهر‌های بزرگ ساکن هستند در قالب پروژه‌های مشارکتی ساخت وساز مسکن را آغاز خواهیم کرد.

اسلامی بیان کرد: با وزارت دفاع هماهنگ کردیم تا برای رانندگان دهک‌های پایین خصوصا رانندگانی که کمکی هستند و وسیله از خود ندارند یارانه مسکنی که به دهک‌های پایین داده می‌شود تا رانندگان کم بضاعت خانه دار شوند.

گفتنی استامضای تفاهم نامه تامین مسکن رانندگان برون شهری وزیر راه و شهرسازی و مدیران شرکت عمران شهر‌های جدید سازمان ملی زمین و مسکن معاونت مسکن و ساختمان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و کانون رانندگان کشور امروز (سه‌شنبه) به امضا رسید.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋