🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تور های نوروزی در اردبیل برقرار می شود

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: براساس پیگیری‌های به عمل آمده، در چارچوب ضوابط و مقررات تعیین شده تور‌های نوروزی در اردبیل برقرار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  اخبار  از اردبیل ، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده سفرهای نوروزی در استان اردبیل درقالب تورهای مسافرتی و نیز سفر با خودروهای شخصی با ضوابط ویژه برقرار خواهد شد.

او افزود: بر این اساس در ایام عیدنوروز تمامی مراکز اقامتی رسمی، هتل‌ها، اماکن تفریحی و گردشگری، اماکن تاریخی و موزه‌ها با رعایت مقررات و ضوابط از پیش تعیین‌شده و حفظ فاصله اجتماعی فعال خواهد بود که در راستای جلوگیری از تراکم جمعیتی بلیط‌‌‌فروشی در اماکن تاریخی و گردشگری براساس زمانبندی خواهد بود.

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با اشاره به وضعیت کنونی استان اردبیل از حیث شیوع ویروس کرونا بیان کرد: با توجه به شرایط استان در صورتی که در یک ماه آینده با رعایت دستورالعمل های اعلام‌شده وضعیت فعلی استان پایدار مانده و بحرانی نشود شاهد برقراری تورها و اجرای برنامه‌ها در این ایام خواهیم بود.

فلاحی ادامه داد: از عموم هم‌استانی‌های محترم تقاضا می‌شود که با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی اعلام شده از سوی ستاد ملی و استانی کرونا زمینه‌ای فراهم کنند تا بتوانیم شاهد تحقق هدفگذاری‌ها در عید نوروز باشیم.

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل همچنین از برقراری تورهای خارجی از استان اردبیل در ایام نوروز خبر داد و گفت: مبادی ورودی و خروجی استان به کشور آذربایجان فعال بوده و برای مسافران نوروزی خدمات‌رسانی خواهند کرد.

او افزود: برای جلوگیری از تراکم جمعیتی اسکان مسافران و گردشگران نوروزی صرفا در اماکن رسمی براساس مجوزهای صادره خواهد بود و هرگونه فعالیت اقامت‌گاه‌های غیررسمی اعم از کمپ چادری و اسکان در مدارس و ورزشگاه‌ها ممنوع خواهد بود.

فلاحی تصریح کرد: مجموعه‌های گردشگری نیز باید تدابیری اتخاذ کنند که از هرگونه تراکم جمعیتی در داخل و خارج مجموعه جلوگیری کنند که در این زمینه باید برنامه‌ها و تدابیر این مجموعه‌ها پیش از ایام نوروز اعلام و بررسی شود.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋