🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۸ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

توسعه منطقه مکران یک اقدام راهبردی است

محمدی گفت: توسعه منطقه مکران یک اقدام راهبردی است و توسعه پتروشیمی در این منطقه می‌تواند در قالب ایجاد "هاب" امکان پذیر باشد.

به گزارش گروه اقتصادی اخبار ، به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، بهزاد محمدی،معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در بازدید از طرح‌های توسعه‌ای پتروشیمی در منطقه مکران بر اهمیت این منطقه در مسیر توسعه صنعت پتروشیمی ایران و تکمیل زنجیره ارزش تا صنایع پایین دستی تاکید کرد.

او پس از بازدید میدانی از طرح‌های توسعه‌ای صنعت پتروشیمی در منطقه مکران که شامل طرح‌های بدر شرق، سینا و تاسیسات زیرساختی در حال احداث در منطقه مکران بود، با برگزاری جلسه‌ای با مدیران هلدینگ‌های شستان و انرژی پاسارگاد و نیز مدیران عامل طرح‌های در دست اجرای این منطقه، آخرین وضعیت پیشرفت و نیز برنامه‌های این شرکت‌ها را برای توسعه صنعت پتروشیمی بررسی کرد.

محمدی در این جلسه اظهار کرد: توسعه منطقه مکران یک اقدام راهبردی، با اهمیت و مورد تاکید مقام معظم رهبری و همه دولت‌ها بوده است. با اجرای طرح‌های زیر ساختی و با توجه به موقعیت راهبردی منطقه، توسعه پتروشیمی در این منطقه می‌تواند در قالب ایجاد "هاب" امکان پذیر باشد.

او افزود: توسعه طرح‌های موجود در حد تولید متانول کمکی به رونق و اشتغال این منطقه نخواهد کرد و با توجه به ماهیت طرح‌های تعریف شده لازم است با رفع موانع موجود که مهمترین آن دانش فنی است، توسعه طرح‌ها تا تکمیل زنجیره و ایجاد صنایع پایین دستی ادامه پیدا کند.

محمدی در پایان تصریح کرد: شرکت ملی صنایع پتروشیمی در جهت تسهیل در روند اجرای طرح‌های منطقه مکران، آماده همکاری در زمینه‌های مختلف و نیز تسریع در روند رفع موانع و مشکلات را دارد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋