🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۸ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کمتر از نیمی از آمریکایی ها از عملکرد بایدن رضایت دارند

نتایج نظرسنجی جدید حاکی از تایید نسبی عملکرد جو بایدن در مقام ریاست جمهوری آمریکا از سوی مردم این کشور است.

به گزارش گروه بین الملل اخبار  به نقل از پایگاه خبری هیل، جو بایدن ریاست جمهوری خود را با کسب رضایت کمتر از نیمی از مردم آمریکا آغاز کرده است.

نتایج نظرسنجی جدید ماریست، که روز دوشنبه منتشر شد، حاکی از آن است که ۴۹ درصد از مشارکت کنندگان در این نظرسنجی عملکرد بایدن را از روز تحلیف او به این سو تایید کردند. با این حال ۳۵ درصد اقدامات رئیس جمهور جدید آمریکا را زیر سوال بردند و ۱۶ درصد درباره تایید آن ابراز نااطمینانی کردند.

نتایج برگرفته از این نظرسنجی نشان می‌دهد بایدن در مقایسه با دونالد ترامپ، ریاست جمهوری خود را در موقعیت مستحکمتری آغاز کرده است. اولین نظرسنجی ماریست در فوریه سال ۲۰۱۷ از تایید ۳۹ درصدی ترامپ، درست ۱۰ درصد کمتر از وضعیت کنونی بایدن، از سوی آمریکایی‌ها حکایت داشت.

نتایج نظرسنجی ماریست براساس شاخص‌های حزبی اندکی متفاوتر است. درحالیکه ۹۱ درصد از هم حزبی‌های بایدن عملکرد وی را تاکنون تایید کرده اند، ۷۸ درصد از جمهوری خواهان معتقدند عملکرد ریاست جمهوری بایدن رضایت بخش نیست. در میان مشارکت کنندگان مستقل رقم تایید عملکرد بایدن ۴۶ درصد در مقابل ۳۲ درصد نارضایتی از عملکرد وی بدست آمد.

در بخش دیگری از نتایج این نظرسنجی آمده است ۵۵ درصد آمریکایی‌ها معتقدند بایدن در ایجاد اتحاد در کشور به جای تفرقه موفق عمل کرده است. در این باره رقم ۹۱ درصد برای دموکرات ها، ۵۴ درصد گروه‌های مستقل و ۱۷ درصد برای جمهوری خواهان اعلام شد. با این حال ۳۵ درصد از آمریکایی‌ها معتقدند بایدن در حال تشدید تفرقه و اختلافات در این کشور است.

نظرسنجی ماریست با مشارکت هزار و ۳۱۳ آمریکایی در بازه زمانی ۲۴ تا ۲۷ ژانویه برگزار شد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋