🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رسانه ها باید به صورت هوشمندانه سوژه یابی کنند

دبیر مجمع تشکلات بین المللی کشور گفت: در فضایی که شبکه‌های اجتماعی اذهان عمومی را جهت می‌دهند باید رسانه‌ها به صورت هوشمندانه سوژه‌یابی و ایده پردازی کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های اخبار  از زاهدان ، علیرضا کمیلی دبیر مجمع تشکلات بین المللی کشور در نشست تخصصی بررسی نقش رسانه‌ها و فضای مجازی در تحکیم وحدت اسلامی که در سرسرای نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان برگزار شد اظهارداشت: رسانه باید علاوه‌بر اتفاقاتی که به صورت معمول رقم می‌زند به همزیستی مشترک توجه داشته و نباید استثنا گرا باشد.

او  ادامه داد: مساله و هم زیستی مشترک مهمترین نمودار وحدت بین مردم است و رسانه‌ها در این بین نقش بسیار مهمی برعهده دارند.

دبیر مجمع تشکلات بین الملل کشور بیان کرد: رسانه‌های بومی سیستان و بلوچستان با توجه به زیست مشترکی که دارند زحمات زیادی می‌کشند و همواره با تصویر سازی‌هایی که دشمن ایجاد می‌کند می‌جنگند.

او با بیان اینکه باید به خبرنگاران بیشتر توجه کرد افزود: خبرنگاران می‌توانند با روش‌های خلاق و هنرمندانه از سد مشکلات مختلف گذر کنند.

کمیلی با بیان اینکه سرمایه اجتماعی یکی از نکته‌هایی است که دشمن برای ضربه زدن به آن متمرکز شده بیان کرد: نقش رسانه‌ها در این بخش بسیار مهم بوده و سه مساله ایجاد حس، ضریب دهی و جهت دهی در حوزه رسانه باید مورد توجه قرار گیرد.

او  با بیان اینکه مدیریت رسانه در مساله وحدت اسلامی بسیار پیچیده و مهم است اظهارداشت: گزارش‌هایی که انجام و بر آیند تصویری که ساخته می‌شود همواره مهم است.

مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: اهمیت رسانه‌ای که در این استان شکل می‌گیرد به نسبت سایر مراکز متفاوت است.

محمود دولت کردستانی ادامه داد: خبرنگاران می‌توانند با یک کار هنرمندانه به دنبال سوژه‌های مناسب بوده و با زاویه‌ای خاص به موضوعات توجه کنند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋