🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۸ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مدلی که به داخل کاخ سفید نفوذ کرده است نقشه قدرتمندترین زن آمریکا چیست؟

الا امهوف دختر خوانده کاملا هریس است که توانسته شمایل یک دختر دموکرات فعال، پرشور، شیک‌پوش و محبوب را از خود به نمایش بگذارد.

به گزارش گروه وبگردی اخبار ، پر واضح است که آنچه باعث پیروزی جو بایدن و کاملا هریس در انتخابات جنجالی ۲۰۲۰ شد، نه صرفا مباحث سیاسی، لابی‌های حزبی و جنجال‌های اقتصادی بلکه اقدامات رسانه‌ای برجسته آن‌ها بود. در این میان، نقش خانم معاون از خود رئیس جمهور آمریکا نیز پررنگ‌تر بوده است.

کاملا هریس توانست از خود شمایل یک زن مهاجر موفق را عرضه کرده و با جلب توجه رسانه‌های دموکرات، سلبریتی‌های فعال در زمینه اجتماعی و به خصوص فعالان اقلیت نژادی و فمینیست‌ها، کمپین جو بایدن را تقویت نماید و توانست بیشترین تعداد آراء یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری را در تاریخ امریکا ثبت کند. از این جهت، برخی معتقدند جو بایدن در طول فعالیت انتخاباتی‌اش فقط یک اقدام مثبت کرد و آن انتخاب کاملا هریس بود.

مدلی که به داخل کاخ سفید نفوذ کرده است/ ایده خانواده رویایی با کمک دختر خوانده کاملا هریس/ نقشه قدرتمندترین زن آمریکا چیست؟

با وجود این، نباید فراموش کرد که کاملا هریس در این مسیر تنها نبود. یک دختر جوان در این راه به او کمک زیادی کرد. الا امهوف (Ella Emhoff) دختر خوانده کاملا هریس است که روابط خوبی با بسیاری از سلبریتی‌های پرطرفدار آمریکایی دارد و توانسته در این مدت شمایل یک دختر دموکرات فعال، پرشور، شیک‌پوش و محبوب را از خود به نمایش بگذارد.

مدلی که شمایل نخست دولت دموکرات‌ها شده است

مدلی که به داخل کاخ سفید نفوذ کرده است/ ایده خانواده رویایی با کمک دختر خوانده کاملا هریس/ نقشه قدرتمندترین زن آمریکا چیست؟

سی ان ان در یکی از گزارش‌های اخیرش به این موضوع پرداخته است. تاکید سی ان ان بیشتر بر تیپ ظاهری و لباس‌های امهوف است. تاکید نویسنده بر این است که لباس دخترخوانده کاملا هریس در هفته اول مراسم تحلیف بایدن، به سرعت پخش شد و توانست در صفحات اجتماعی طرفدار بسیاری پیدا کند.

دختر خوانده کاملا هریس یک مدل است و با سوپر مدل‌های مشهور آمریکایی همچون کارلی کلوس (Karlie Kloss) حشر و نشر داشته است. او همچنین دوستی نزدیک با برخی خوانندگان مشهور و پرطرفدار مانند سلنا گومز دارد و از طریق تبلیغات آن‌ها توانسته به صورت غیر مستقیم آراء زیادی را به سبد هریس - بایدن بریزد.

مدلی که به داخل کاخ سفید نفوذ کرده است/ ایده خانواده رویایی با کمک دختر خوانده کاملا هریس/ نقشه قدرتمندترین زن آمریکا چیست؟

طبق گفته سی ان ان، اطرافیان "الا" در تلاش هستند که امهوف را به عنوان یک چهره و مدل مشهور معرفی کنند تا بتوانند مانند مراسم تحلیف همچنان چشم برند‌ها و رسانه‌های زرد را به سمت خانواده هریس خیره نمایند. در همین راستا است که امهورف جدیدا به عنوان مدل IMG انتخاب شده و رسانه‌های مختلف آمریکایی در مورد او مقالات و گزارش‌های بسیاری می‎‌نویسند.

تکرار تجربه اوباماها، دموکرات‌ها به دنبال عرضه یک خانواده موفق در کاخ سفید

مدلی که به داخل کاخ سفید نفوذ کرده است/ ایده خانواده رویایی با کمک دختر خوانده کاملا هریس/ نقشه قدرتمندترین زن آمریکا چیست؟

آنچه دموکرات‌ها دنبال آن هستند این است که از کاملا هریس و خانواده اش یک خانواده محبوب بسازند. اقدامی تکراری، اما موفق که در زمان ریاست جمهوری باراک اوباما نیز انجام شد و توانست محبوبیت باراک و میشیل و دموکرات‌ها را چند برابر کند. حالا این مدل بار دیگر در حال تکرار است، اما این بار تمرکز نه روی جو بایدن پیر بلکه روی خانم معاون و خانواده اش است.

حزب دموکرات آمریکا از طریق عدم محبوبیت دونالد ترامپ و جو بایدن در رسانه‌ها استفاده زیادی کرد و توانست ضربه محکمی به جمهوری خواهان بزند. اعضاء این حزب قدرت زیادی در رسانه‌ها دارند و خوب می‌دانند که خبرگزاری‌ها و پاپاراتزی‌ها بیش از بودجه و بیمه به دنبال حواشی خانوادگی رئیس جمهور و معاونش هستند. از این رو از همین حالا به دنبال ساختن تصویر یک خانواده ایده آل در داخل دولت بایدن – هریس هستند.

لازم به یادآوری دوباره است که محبوبیت در آمریکا مانند سایر مناطق، بیش از اینکه حاصل اقدامات مثمر ثمر یا سیاست‌های درست باشد، حاصل شو‌های تبلیغاتی و چهره سازی است و گویا دولت بایدن در همان ابتدا به دنبال اجرای این سیاست است.

منبع: خبر فوری

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋