🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

افتتاح یک باب مدرسه خیر ساز روستایی در مهاباد

یک باب مدرسه خیر ساز روستایی در دومین روز از دهه مبارک فجر در مهاباد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  ازمهاباد ، همزمان با دومین روز از دهه مبارکه فجر مدرسه روستایی خیر ساز در روستای کانی کوتر با حضور فرماندار مهاباد، شهردار مهاباد و جمعی از مسئولین نظامی و اداری شهرستان در مهاباد افتتاح و به بهره برداری رسید.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های این فرهنگ غنی، حضور و مشارکت مردم و خیرین در مناسبت‌های اجتماعی است که نقش فعال و اثرگذار آنان مشهود است.

خدرلو خیرین را از جمله سرمایه‌های اجتماعی جامعه عنوان و اضافه کرد: ارزش سرمایه‌های اجتماعی بسیار بالاتر و والاتر از منابع مالی است و باید گفت مهاباد گنجینه‌ی فاخری از این سرمایه مردمی و اجتماعی را دارد.

فرماندار مهاباد معلم و دانش آموز را دو رکن اساسی آموزش و پرورش نام برد و تأکید کرد: روشن است که مسیر پیشرفت کشور به دست دانش آموزانی است که اکنون در این کلاس‌ها آموزش می‌بینند و شایسته است از ظرفیت دانش آموزان بعنوان افرادی هوشمند برای پیشبرد جامعه استفاده کنیم.

مدیر آموزش و پرورش مهاباد در حاشیه این افتتاح گفت: این مدرسه روستایی به طور کامل توسط خیر نیک اندیش "رحیم حمزه" برای دانش آموزان محروم در روستای "کانی کوتر" واقع در بخش مرکزی این شهرستان به بهره برداری رسید.

کامبیز شاوله افزود: برای احداث این مدرسه یک کلاسه ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال هزینه شده و اکنون در اختیار سیستم آموزش و پرورش قرار دارد.

او با اشاره به اینکه روستای محروم "کانی کوتر" قبل از آن مدرسه نداشته است، تصریح کرد: با افتتاح این مدرسه هم اکنون ۱۲ دانش آموز این روستا در فضای امن و سرپوشیده تحصیل خواهند کرد.

برنامه‌های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از روز گذشته ۱۲ بهمن‌ماه در این شهرستان آغاز شد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋