🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

زمان پرداخت بدهی بودیمیر دیروز به پایان رسید با فردی که آرامش باشگاه را بر هم بزند، برخورد می کنیم

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین شرایط این تیم توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی اخبار ، ابراهیم شکوری، معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین شرایط و مشکلات این تیم عنوان کرد: تمام مردم و هواداران می‌دانند که یک سری پرونده‌های بین المللی با رقم‌های نجومی به کادر مدیریتی ما به ارث رسیده است و ما هم به عنوان مدیران پرسپولیس تمام تلاش خودمان را می‌کنیم که این پرونده‌ها را پشت سر بگذاریم تا مشکلی برای باشگاه پیش نیاید. امیدواریم بتوانیم در پرونده بودیمیر هم مانند سایر پرونده‌ها موفق عمل کنیم، اما کار سختی است.

او ادامه داد: خدا را شکر با اضافه شدن صدری به هیئت مدیره و همچنین حضور سمیعی، مدیرعامل باشگاه شبانه روز در حال کار و تلاش هستیم و امیدواریم در این پرونده هم موفق عمل کنیم.

شکوری درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس گفت: زمان ۴۵ روزه ما برای پرداخت بدهی بودیمیر، دیروز به پایان رسید؛ اما ما سعی کردیم با وکیل او صحبت کنیم و فضا را کمی دوستانه‌تر کنیم تا کمی این پروسه را به تعویق بیندازیم؛ اما تا کنون ایمیلی مبنی بر محرومیت ما از پنجره نقل و انتقالاتی به باشگاه نرسیده است.

او گفت: من به هواداران پرسپولیس این اطمینان را می‌دهم که در ۲ اسفند که پنجره نقل و انتقالاتی کشورمان باز می‌شود، تیم ما با مشکلی مواجه نخواهد شد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره بدهی‌های این باشگاه گفت: در باشگاه پرسپولیس تنها همین یک پرونده وجود ندارد و ما می‌دانیم که اگر این پرونده به اتمام برسد، بعد از آن پرونده کالدرون را داریم؛ اما با توجه به اولویت بندی که ما انجام دادیم تصمیم بر این شد که به ترتیب این پرونده‌های بین المللی را تمام کنیم.

او ادامه داد: هیئت مدیره در شرایط فعلی با تمام توان خودش در حال فعالیت و تلاش است که این مشکلات را حل کند، اما در کنار این موضوع ما تیمی داریم که به فینال آسیا رفته و ۴ بار پیاپی قهرمان لیگ شده است و متاسفانه به جای این که بتواند خیلی راحت مشکلات مالی خود را حل کند، یک سری بدهی‌های عجیب وغریب از همه جا در باشگاه وجود دارند که مشکلات زیادی را برای تیم ما به وجود آورده اند.

شکوری درباره برنامه نیم فصل دوم لیگ برتر کشورمان گفت: من احساس می‌کنم که کمی به تیم ما فشار می‌آید و این برنامه مشکلاتی را برای برنامه ریزی‌های ما به وجود می‌آورد؛ اما می‌دانیم سازمان لیگ هم به خاطر مشکلاتی که شیوع کرونا و سایر مسائل برای آن‌ها به وجود آورده است در برنامه ریزی با فشار و مشکل مواجه شده اند.

شکوری درباره حضور مهدی ترابی در پرسپولیس عنوان کرد: او از باشگاه قطری جدا شده است؛ ما منتظر هستیم که به ایران بیاید و بتوانیم با او صحبت کنیم. او بازیکن پرسپولیس بوده است و قطعا هم خودش و هم باشگاه پرسپولیس از حضور دوباره اش استقبال می‌کنند. امیدواریم بتوانیم با حضور او به سوی پنجمین قهرمانی پیاپی در لیگ برویم.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس درباره اظهارات رسول پناه درباره سرمربی این تیم عنوان کرد: سیاست باشگاه ما درحال حاضر تزریق آرامش به تیم است و فکر می‌کنم که در ۳ ماه گذشته این کار را نیز انجام داده‌ایم؛ اما هر شخصی بخواهد آرامش باشگاه پرسپولیس را بر هم بزند با او برخورد می‌کنیم و مقابل او می‌ایستیم.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋