🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ناراحتی کارگردان «ستاره بازی» از غیبت حمید نعمت الله و برخی فیلمسازان

نشست خبری فیلم ستاره بازی یا حضور عوامل و بازیگران برگزار شد.

آغاز نشست خبری فیلم «ستاره بازی»
به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی اخبار ، نشست خبری فیلم سینمایی «ستاره بازی» به کارگردانی هاتف علیمردانی با حضور برخی عوامل فیلم و اهالی رسانه با اجرای محمدرضا مقدسیان برگزار شد.

هاتف علیمردانی درباره فیلمش گفت: ستاره بازی در ادامه تجربه‌های من در سینماست و سعی کردم از شواهد اطرافم در آن با کمی بلند پروازی استفاده کنم.

علیمردانی بیان کرد: به هرحال سلایقی در جشنواره وجود دارد و حق‌هایی ضایع می‌شود. فارغ از تمام نقاط ضعف و قوت آن، جشنواره تنها چراغ روشن در این اتفاقات غم انگیز است و متعلق به ما است و باید حفظش کنیم.من هم از نبود حمید نعمت الله و برخی دیگر از فیلمسازان ناراحتم.

علی سرتیپی اظهار کرد: سعی کردیم پس از کلمبوس یک فیلم متفاوت بسازیم که قصه «ستاره بازی» اینچنین بود. در بخش تولید هم کار بسیار سختی داشتیم از دمای پایین هوا گرفته تا مسائل مالی، ولی امیدوارم فیلمی شده باشد که مورد رضایت مخاطب قرار بگیرد.

ملیسا ذاکری گفت:این چهارمین همکاری من با علیمردانی است و همیشه نقش‌های چالش برانگیزی داشتم. شخصیت صبا در ستاره بازی از شخصیت من دور بود که با تمرین‌هایی که با کارگردان داشتیم سعی کردیم به بهترین نحو ارائه دهیم.



آغاز نشست خبری فیلم «ستاره بازی»

علیمردانی تصریح کرد: فارغ از نقاط ضعف و قوت ستاره بازی، نکته ای مهم در آن وجود دارد اینکه اگر قرار است به هر دلیلی از سرزمینمان برویم باید بدانیم کجا می رویم و اصلا قصد سیاه نمایی نداشتم.

شبنم مقدمی از طریق تماس تلفنی دلایل همکاری با ستاره بازی را بیان کرد: این سومین تجربه با علیمردانی است. نگاهش را نسبت به فیلم های اجتماعی دوست دارم، خودش هم بدون اتکا به هیچ جریانی روی پای خودش ایستاده است. با او می توانم در مورد نقشم به تعامل برسم و این برای من بسیار مهم است.

وی افزود: یک ناچاری و یک ناگزیری در مورد این نقش وجود دارد، سونامی مهاجرت و مشکلات و چالش های آن نیز نقش را ویژه کرد که امیدوارم به نتیجه خوبی رسیده باشیم.


علیمردانی گفت: یکی از ویژگی های مقدمی این است که به طول نقش اهمیت نمی دهد و هر بازیگر دیگری نمی توانست این نقش را دربیاورد، مطمئنم هر کارگردانی تمایل دارد با او کار کند.

علیمردانی درباره سرتیپی اظهار کرد: علی سرتیپی یکی از تهیه کنندگان حرفه ای سینما است چون از دل سینما بیرون آمده است و خیلی خوشحالم که در ستاره بازی کنار ما بود، هزینه ای که بابت این فیلم شده حساب برگشت را روی آن نکرد که از این جهت بسیار از سرتیپی تشکر می کنم.


سرتیپی درخصوص ادامه دار شدن فرآیند تولید ستاره بازی گفت: زمانی که فیلمبرداری کانادا و آمریکا تمام شد حس کردیم بنا به دلایل مالی ، سرما، کرونا و ... فیلم کمبودهایی دارد بدین علت مجبور شدیم در ایران دکور بزنیم و حدود یکماه فیلمبرداری کنیم و پس از آن دوباره در آمریکا نیز بخشی از سکانس ها را گرفتیم.این شد که تولید ستاره بازی زمان بر شد.

ملیسا ذاکری درباره کاندید شدنش بابت این نقش و تعامل با کارگردان برای رسیدن به شخصیت صبا گفت: من با نقش متفاوتی روبرو بودم و علیمردانی در این زمینه کمک های زیادی به من کرد.

سرتیپی درباره سپردن نقش صبا به ذاکری گفت: افراد زیادی برای این نقش تست دادند اما از آنجایی که ذاکری با علیمردانی کار کرده بود و تواناییش را می شناخت باعث شد نهایتا نقش صبا به او برسد.

 

در حال تکمیل...

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋