🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

۸۴ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه و تجهیز بخش بهداشت و درمان روانسر طرح های دهه مبارک فجر در قصرشیرین افتتاح شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان روانسر گفت : ۸۴ میلیارد ریال برای توسعه و تجهیز بخش بهداشت و درمان این شهرستان از ابتدای دولت دوازدهم تاکنون هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های اخبار از کرمانشاه ، محمدسعید سریری مدیر شبکه بهداشت و درمان روانسر گفت : ۸۴ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای ۱۲ طرح عمرانی و تامین و خرید تجهیزات هزینه شده است.

او گفت : برای ساخت و تجهیز ساختمان جدید اداری شبکه بهداشت و درمان و خرید دستگاه چیلر این ساختمان در مجموع ۲۸ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان روانسر افزود: در چهار سال گذشته ساختمان جدید مرکز بهداشتی درمانی شهری و روستایی شاهو، مرکز فوریت‌های پزشکی نهرابی و مرحله دوم آزمایشگاه مرکزی این شهرستان ساخته و بیش از ۱۴ میلیارد ریال اعتبار برای آن‌ها هزینه شد.

سریری از راه اندازی، توسعه و تجهیز بخش دیالیز با اعتبار بیش از سه میلیارد ریال و تجهیز بخش رادیولوژی با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

او افزود: برای حصارکشی و ساختمان اداری، ۱۴ خانه بهداشت روستایی و تعمیرات اساسی مراکز و خانه‌های بهداشت پس از زلزله با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و ورود یک دستگاه آمبولانس به ارزش ۱۲ میلیارد ریال از دیگر اقداماتی است که در این شهرستان صورت گرفته است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان روانسر گفت: با هدف افزایش کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی و جبران کمبود نیرو در شهرستان، در این مدت ۷۹ نیروی طرحی و پیام آور شامل دندانپزشک، پزشک و پرستار و ۵۱ نیروی شرکتی برای خدمت در پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان جذب شده است.

بهره برداری از ۱۵ طرح عمرانی، کشاورزی در قصرشیرین

۱۵ طرح عمرانی، کشاورزی و اشتغالزا به مناسبت دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در قصرشیرین به بهره‌برداری رسید.

 فرماندار قصرشیرین گفت: در مجموع برای اجرای این طرح‌ها بیش از چهار میلیارد و ۸۷۹ میلیون تومان هزینه شده است که در مجموع ۱۰ نفر اشتغالزایی ایجاد می‌کند.

مرادعلی تاتار افزود: این طرح‌ها شامل افتتاح پنج طرح کشاورزی در حوزه آب و خاک در سطح ۱۸ هکتار شامل اجرای سامانه‌های قطره بارانی و سیستم کلاسیک تحت فشار و کانال آبرسانی و مکانیزاسیون است.

او ادامه داد: پتانسیل‌های زیادی در شهرستان در حوزه آب و خاک داریم که می‌تواند قطب کشاورزی منطقه باشد ما در این منطقه سه سد را داریم که بخش‌هایی از شبکه‌های زیردست آن به بهره برداری رسیده است.

او گفت: محصولات کشاورزی این شهرستان برند هستند مانند خرما و مرکبات که می‌تواند با وجود مرز‌ها صادر شود از این رو به فعلیت رساندن ظرفیت‌ها نیازمند تلاش است.

فرماندار قصرشیرین دیگر طرح افتتاح شده امروز را احداث یک واحد مسکونی مددجویی کمیته امداد با ۸۵۰میلیون ریال اعتبار بیان کرد که ۶۰۰ میلیون ریال آن توسط یکی از خیران شهرستان (مهندس سیابی) و ۲۵۰ میلیون ریال از محل اعتبارات کمیته امداد امام راحل هزینه شده است.

تاتار گفت: چهار دهنه پل عشایری و افتتاح پنج طرح پرورش مرغ تخم گذار با ۱۰ نفر اشتغالزایی نیز دیگر طرح‌های امروز بود که در این شهرستان به بهره برداری رسید.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: طرح‌های پرورش مرغ تخم گذار با حمایت کمیته امداد و احداث پل‌های عشایری توسط امور عشایری اجرا شده است.

۲ پروژه بزرگ اقتصادی و کشاورزی در هرسین افتتاح شد

۲ پروژه بزرگ اقتصادی و کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۳۰ نفر به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان هرسین افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 فرماندار هرسین این پروژه‌ها را شامل یک واحد بسته بندی و سورتینگ حبوبات با ظرفیت ۲ هزار تن در سال و همچنین گلخانه با تولید سالانه ۲ میلیون نشا در سال عنوان کرد.

عبادالله کنجوریان افزود: پروژه‌های مذکور بصورت مستقیم و غیرمستقیم زمینه اشتغال بیش از ۳۰ نفر را فراهم آورده اند.

فرماندار هرسین بر حمایت جدی دولت و استاندار از ایجاد گلخانه‌های تولید محصولات خارج از فصل تاکید کرد و افزود: محصولات گلخانه‌ای به دلیل مصرف بهینه آب، افزایش میزان تولید، تولید محصولات خارج از فصل و بازار پسند بودن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و سرمایه گذاران این حوزه حتما از حمایت بخش دولتی برخوردار خواهند شد.

کنجوریان ادامه داد: دولت در طول خدمات هفت ساله خود در کل کشور منشا اثرات مهمی بوده است و دولتمردان و مسئولان تا آخرین لحظات پایان خدمات این دولت در صحنه خدمت بی منت به مردم حضور خواهند داشت.

فرماندار هرسین افزود: عده‌ای سعی دارند خدمات بی نظیر دولت را به حاشیه رانده و در این راستا وظیفه ما آگاه سازی مردم از خدمات دولت است.

او گفت: گلخانه‌های خانگی بدون نیاز به سرمایه گذاری زیاد فرصتی مهم برای ایجاد اشتغال و تولید در مناطق روستایی است و روستاییان می‌توانند علاوه بر مصرف خانوار، تولید مازاد خود را به فروش برسانند.

کنجوریان از بخشداران مرکزی، بیستون و مدیر جهاد کشاورزی خواست احداث گلخانه‌های خانگی را در روستا‌های مستعد ترویج کنند .

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋