🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

افزایش درآمد و ایجاد اشتغال برای مردم مناطق مرزی یکی از دغدغه های همیشگی مسئولین

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه افزایش درآمد و ایجاد اشتغال برای مردم مناطق مرزی را یکی از دغدغه‌های همیشگی مسئولین استان دانست

به گزارش  گروه استان‌های اخبار از کرمانشاه ، هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه افزایش درآمد و ایجاد اشتغال برای مردم مناطق مرزی را یکی از دغدغه‌های همیشگی مسئولین استان دانست و گفت : براین اساس، استاندار بنا به درخواست رئیس قوه قضائیه دستور تشکیل کارگروهی را با هدف ایجاد اشتغال در نواحی مرزی و افزایش درآمد مردم این مناطق داد که ما نیز در این کارگروه طرحی را تهیه کرده ایم.

او گفت : در این طرح پیشنهادات مشترک همه دستگاه‌های اجرایی استان تصویب و آن را به مرکز کشور ارسال کنیم تا در آنجا مورد بررسی قرار گیرد و در نهایت تصویب و به استان ابلاغ شود.

او افزود: عمده مباحثی که در نشست امروز این کارگروه به عنوان پیشنهادات نهایی به آن پرداختیم، بحث نحوه ساماندهی تجارت مرزنشینان، فاصله از مرز، کیفیت و کمیت کالاها، لیست کالا‌ها و میزان معافیت‌های تجاری است که باید در نظر گرفته شود.

حاتمی گفت: امیدواریم نظرات کارشناسی نهایی شده خود را در این نشست، به مرکز نشینان بقبولانیم و دستورالعملی دریافت کنیم که قابلیت اجرا داشته باشد و بتواند ایجاد اشتعال و افزایش درآمد را برای مرزنشینان به همراه بیاورد.

او ادامه داد: پیشنهادات خوبی برای تشویق سرمایه گذاری در نواحی مرزی و توسعه مشاغل بومی که در منطقه وجود دارد، داریم تا مشاغل جدیدی نیز تعریف شود.

معاون استانداری کرمانشاه ادامه داد: پیشنهاد‌هایی را نیز برای افزایش درآمد مناطق مرزی داریم تا تجارت مرزنشینی ما رونق پیدا کند.

 این مسئول گفت: پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی، گیلانغرب و قصرشیرین پنج شهرستان استان هستند که در این پیشنهادات مشمول اجرای طرح ساماندهی تجارت مرزنشینان شده اند .

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋