🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

خانواده ایرانی آماج حملات جنگ نرم دشمنان

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله گفت: جنگ نرم دشمنان کانون خانواده را هدف گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های اخبار از اراک ، حجت‌الاسلام ماشاالله عبدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله در جمع مداحان و شاعران بسیجی استان مرکزی گفت: دشمنان با جنگ نرم دنیال از بین بردن کانون خانواده ایرانی هستند.

حجت‌الاسلام عبدی افزود: یکی از مهمترین وظایف امروز مداحان و مبلغین توجه به این موضوع است باید در ترویج اخلاق و سبک زندگی اسلامی پیشگام باشند چراکه دشمن سرمایه گذاری زیادی برای از بین بردن خانواده ایرانی انجام داده است.

او اضافه کرد: مداحان باید در راستای بصیرت افزایی و هوشیاری مردم نسبت به توطئه‌ها و شگرد‌های دشمنان بیشتر توجه داشته باشند و امروز دشمنان در حرکت جهشی انقلاب مانع تراشی می‌کنند به دنبال تأخیر انداختن ظهور حضرت مهدی (عج) هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله بیان کرد:یکی از وظایف دیگر مهم امروز مداحان در سالگرد چهل و دومین پیروزی انقلاب اسلامی تبیین دستاورد‌ها و شناساندن جایگاه انقلاب اسلامی است که باید در همه ابعاد مورد توجه باشد.

او ادامه داد: امروز جامعه نیازمند تزریق روحیه خودباوری، ایجاد امید و نشاط در جامعه است که مداحان و تریبون داران باید در این راستا پیشگام باشند چراکه انقلاب اسلامی انقلاب امید و توجه به مستضعفین است و مداحی در تراز انقلاب جای می‌گیرد که ابتدا در تراز اسلام ناب محمدی باشد.

حجت الاسلام عبدی تصریح کرد: ولایت فقیه خیمه انقلاب اسلامی است و امروز آنچیزی که توانسته تمام راهبرد‌های دشمنان هم در داخل و هم منطقه با شکست مواجه کند هوشمندی و درایت مقام معظم رهبری است که باید اولا خدارا شاکر باشیم و دوما قدر این شرایط را به خوبی بدانیم.

او تاکید کرد: تشکیل دولت جوان حزب اللهی یکی از نیاز‌های مهم امروز کشور است که باید محقق شود و این مسئله در سایه انسجام و وحدت همه جانبه همه نیرو‌های مومن، دلسوز، انقلابی و جهادی محقق می‌شود و مداحان باید در زمینه ایجاد وحدت و انسجام درونی در کشور پیشگام باشند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋