🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

انعقاد ۱۳ تفاهم نامه بین المللی در دانشگاه شهرکرد

با انعقاد تفاهم‌نامه میان دانشگاه شهرکرد و دانشگاه نانجینگ فورستری چین، تعداد تفاهم‌نامه‌های بین‌المللی دانشگاه شهرکرد به ۱۳ مورد افزایش یافت.

به گزارش گروه استان های  اخبار  از شهرکرد ، محسن بهمنی مدیر دفتر همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه شهرکرد گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه میان این دانشگاه و دانشگاه نانجینگ فورستری چین، تعداد تفاهم‌نامه‌های بین‌المللی دانشگاه شهرکرد از سال ۹۶ تا کنون به ۱۳ مورد افزایش یافت.

او با بیان اینکه دانشگاه نانجینگ فورستری چین از جمله دانشگاه‌های معتبر در حوزه‌های کشاورزی، منابع طبیعی و محیط‌زیست به شمار می‌رود افزود: دانشگاه شهرکرد به عنوان یکی از معدود دانشگاه‌های کشور موفق به انعقاد تفاهم‌نامه‌ای چهارساله با این دانشگاه چینی شده است که زمینه تبدیل این تفاهم‌نامه به قرارداد و گسترش همکاری‌های دوجانبه نیز در آینده وجود دارد.

بهمنی اضافه کرد: دانشگاه شهرکرد از سال ۹۶ تاکنون با دانشگاه‌های صنعتی دانمارک، کارلتون کانادا، علوم زندگی پوزنان لهستان، اسلامی رادن فتح اندونزی، لیوبیانا اسلونی، هامبورگ آلمان، اکسترامادورا اسپانیا، کشاورزی فیصل آباد پاکستان، لورن فرانسه، الگرو پرتغال و هانک بانگ کره‌جنوبی تفاهم نامه همکاری امضا کرده است.

او تبادل استاد و دانشجو، اجرای طرح‌های پژوهشی مشترک، برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌های علمی مشترک، تسهیل روند اعطای فرصت‌های مطالعاتی و تبادل منابع کتابخانه‌ای و ظرفیت‌سازی علمی متقابل را از جمله محور‌های اصلی این تفاهم‌نامه‌ها بیان کرد.

بهمنی گفت: دانشگاه شهرکرد و دانشگاه مذاهب اسلامی ایران نیز در سال ۹۸ تفاهم نامه‌ای را با هدف توسعه همکاری‌های آموزشی، پژوهشی و بین‌المللی، ایجاد کرسی‌های نظریه‌پردازی و فقه مقارن، تأسیس شعبه دانشگاه مذاهب اسلامی در چهارمحال و بختیاری، برگزاری کارگاه‌های آموزشی در زمینه علوم انسانی و اسلامی، ایجاد رشته‌های میان رشته‌ای به ویژه در علوم انسانی و ایجاد هماهنگی در دعوت از اندیشمندان و شخصیت‌های علمی دیگر کشور‌ها امضا کردند.

او در ادامه ایجاد رشته‌های تحصیلی مشترک با دانشگاه‌های عراق و جذب دانشجو از این کشور را از جمله برنامه‌های در دست اجرای دفتر همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه شهرکرد عنوان کرد و افزود: در صورت پذیرش دانشجوی عراقی و موافقت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مرکز آموزش‌های زبان فارسی نیز در دانشگاه شهرکرد راه‌اندازی خواهد شد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋