🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۸ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

«کاملا هریس» چه ارتباطاتی با همجنس گرایی دارد؟ تصاویر

هرچند کاملا هریس در سال ۲۰۱۴ با داگلاس اِمهاف وکیل کالیفرنیایی ازدواج کرده‌است؛ اما شواهدی از گرایش‌های همجنس‌بازانه در وی وجود دارد.

به گزارش گروه وبگردی اخبار ، کامالا دِوی هریس (Kamala Devi Harris) حقوق‌دادن و دادستان سابق ایالت کالیفرنیا، متولد اکتبر ۱۹۶۴ معاون رئیس‌جمهور آمریکا جو بایدن است که از ژانویه ۲۰۲۱ شروع به کار خواهد کرد. او اولین معاون رئیس‌جمهورِ زن و اولین معاون رئیس‌جمهور رنگین‌پوست این کشور به شمار می‌رود. هریس از سال ۲۰۱۷ به عنوان سناتور تازه‌کار از ایالت کالیفرنیا تا ۲۰۲۰ مشغول به کار بود. او که از اعضای حزب دموکرات است، دومین زن سیاه‌پوست و نخستین جنوب آسیایی (مادر هندی) - آمریکایی (پدر جامائیکایی) است که به سنا راه یافت.

پدر بزرگ هریس، یک دولتمرد هندی ترقی‌خواه حامی حقوق زنان بوده است که او را به مباحث حقوق زنان علاقه‌مند کرده است؛ از طرفی وی که رنگین پوست بوده در کودکی خود تبعیض نژادی را در جامعه آمریکا تجربه کرده است و می‌تواند به عنوان نماد دولت دموکرات آمریکا برای توجه به اقلیت‌های نژادی و زنان و همچنین عاملی برای رأی بیشتر در انتخابات ۲۰۲۰ به حزب دموکرات شناسایی شود. او در ژانویه ۲۰۱۹ رسماً وارد کارزار انتخاباتی برای نمایندگی حزب دموکرات برای ریاست جمهوری آمریکا شد، مدت کوتاهی نامزد پیشتاز این رقابت بود تا این که در دسامبر ۲۰۱۹ به مبارزات انتخاباتی خود پایان داد.

«کاملا هریس» چه ارتباطاتی با همجنس‌گرایی دارد؟

کاملاً هریس در کنار رئیس همجنسباز ستاد انتخاباتی خود، کارنی ژان‌پیر

هرچند کاملاً هریس در سال ۲۰۱۴ با داگلاس اِمهاف وکیل کالیفرنیایی ازدواج کرده‌است؛ اما شواهدی از گرایش‌های همجنس‌بازانه در وی وجود دارد. او پیش‌تر یک سیاست‌مدار زن همجنس‌باز سیاه‌پوست، کارین ژان‌پیر (Karine Jean-Pierre) را به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی خود معرفی کرده بود. جمهوری‌خواهان در اثنای رقابت‌های انتخاباتی در کنار سازمان مردم‌نهاد ملی ازدواج با استناد به فیلمی که کاملاً هریس در حال اجرای یک مراسم ازدواج همجنس‌بازی است (در جایگاه کشیش) اعلام کردند «ارزش‌های آمریکایی» در معرض خطر قرار گرفته است.

«کاملا هریس» چه ارتباطاتی با همجنس‌گرایی دارد؟

کاملاً هریس در حال اجرای مراسم عقد ازدواج دو همجنسباز، کریس پری و سندی استیر در سال ۲۰۱۳

این زوج همجنسباز مسئول به چالش کشیدن بند ۸، یک اصلاحیه ازدواج ضد همجنسگرایان در کالیفرنیا بودند که در نهایت این اصلاحیه خلاف قانون اساسی این ایالت شناخته شد و ازدواج همجنسگرایان رسمیت یافت. کاملاً هریس در سال ۲۰۱۵ نیز تلاش یک وکیل ضدهمجنسگرایی (Matt McLaughlin) برای بازگشت ممنوعیت ازدواج همجنسبازان را در مقام دادستان کل ایالت رد کرد و در رژه غرور همجنسبازان در سانفرانسیسکو حاضر شد.

هریس از اولین سیاستمدارانی است که از ازدواج همجنسگرایان حمایت کرد. بسیاری از همجنسگرایان، زمانی که باراک اوباما در سال ۲۰۱۲ حمایت خود از ازدواج همجنسگرایان را اعلام کرد آن را نقطهٔ عطفی دانستند. پس از او نیز کامالا هریس به رجزخوانی در این مورد پرداخت و در رقابت برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ به عنوان نامزدی بود که توانست حمایت صریح از ازدواج همجنسگرایان را مطرح کند. این در حالی بود که برنی سندرز در دههٔ ۱۹۷۰ از حقوق همجنسگرایان حمایت کرد، اما تا سال ۲۰۰۹ آن را مطرح نکرد.

کامالا هریس در روز ولنتاین سال ۲۰۰۴ مراسم ازدواج همجنسگرایان را اجرا کرد. او در سال ۲۰۰۶، کنفرانسی در کالیفرنیا ترتیب داد که بیش از ۱۰۰ مقام از سراسر ایالات متحده را گرد هم آورد تا درباره استراتژی‌های پایان دادن به همجنسباز هراسی بحث کنند. سال ۲۰۱۴، کالیفرنیا اولین ایالتی بود که این اقدامات را به طور قانونی ممنوع کرد و در سال ۲۰۱۸، هریس و دیگر سناتور‌ها لایحه‌ای را برای منع این عمل در سطح ملی ارائه دادند.

در سال ۲۰۰۸ زمانی که دادگاه عالی کالیفرنیا منع ازدواج همجنسگرایان این ایالت را مطرح کرد، هریس ازدواج همجنسگرایان را برگزار کرد. وی در حالی که وکیل منطقهٔ سانفرانسیسکو بود به ایجاد "واحد جرائم نفرت پراکنی علیه همجنسگرایان" کمک کرد.

هریس زمانی که دادستان کل کالیفرنیا بود با دادخواست "دفاع از روی ترس" مبارزه کرد. در سال ۲۰۱۱، هریس از طریق دادخواست به نهمین دادگاه تجدید نظر آمریکا برای ابطال proposition ۸ که ازدواج همجنسگرایان را منع می‌کرد، حمایت کرد.

به اعتقاد برخی‌ها هریس اکنون در تلاش است تا خود را به عنوان تغییردهندهٔ سیستم قانون جزایی و متحد جامعهٔ همجنسگرایان نشان دهد. در عین حال هریس با انتقادات زیادی نیز روبرو بوده است چرا که او در سال ۲۰۱۵ برای جلوگیری از مراقبت‌های پزشکی تأیید کنندهٔ جنسیت برای یک زن ترنس در زندان مبارزه می‌کرد. هریس در سال ۲۰۱۹ به Washington Blade گفت که دستورات قانونی اغلب در دفترش بدون مشورت او نوشته می‌شد و اینکه به عنوان دادستان کل، ملزم به دفاع از این ایالت است. او گفت: "من مسئولیت کامل آنچه را که در دفتر من انجام شده است می‌پذیرم. "

حامیان همجنسگرایان بار‌ها فهم هریس از مسائل ترنسجندر‌ها را زیر سؤال برده‌اند. هریس از FOSTA/SESTA حمایت کرده است؛ اما بسیاری از روسپی‌ها، به ویژه روسپی‌های ترنسجندر، این اقدامات را مرگبار دانستند و ابزار‌های غربالگری حیاتی را که برای ایمن نگه داشتن خود استفاده می‌کردند، از بین بردند.

هریس می‌گوید که از قانونی شدن روسپیگری حمایت می‌کند، اما در مصاحبه با The Root گفته است که از حمایت از FOSTA/SESTA پشیمان نیست.

کامالا هریس به عنوان نامزد ریاست جمهوری، پلتفرم همجنسگرایان را در ۱۰ اکتبر ۲۰۱۹ را اعلام کرد که شامل بازگرداندن ممنوعیت به کارگیری ترنسجندر‌ها در ارتش که در زمان ترامپ اعمال می‌شد، پایان دادن به تبعیض تحت عنوان دین و تصویب قانون برابری می‌باشد.

هریس اوایل امسال در سالن اجتماعات CNN از سابقهٔ کار کردن در جامعهٔ همجنسگرایان گفت. او از اقداماتش در خصوص غیر قانونی اعلام کردن دادخواست "دفاع از روی ترس" گفت و ادامه داد: " موارد غم انگیز مردان ترنسجندری که کشته شدند را به یاد داشته باشید"؛ اما نکته‌ای که اینجا وجود دارد این است که قربانیان قتل‌های ترنسجندر به طور کلی زنان ترنسجندر هستند.

برخی از اظهارات هریس پیرامون همجنس‌گرایی در اینستاگرام:

پنجاه سال پیش در چنین روزی وقتی پلیس نیویورک به مسافرخانه استون وال حمله کرد، یک حرکت انقلابی آغاز شد. LGBTQ‌های شجاع و نیویورکی‌ها، به رهبری زنان رنگارنگ تراجنسیتی، ایستادند و مبارزه کردند. میراث Stonewall نشان داد که LGBTQ و آمریکایی‌ها در سراسر کشور نشان می‌دهند که نباید کسی را در جنگ تنها گذاشت. ما امروز باید به بیان حقیقت ادامه دهیم که ترنس هراسی و همجنسگراهراسی در کشور ما واقعی است -، اما من در مبارزات پیش رو با شما هستم.

«کاملا هریس» چه ارتباطاتی با همجنس‌گرایی دارد؟

ترجمه توییت: شما نمی‌توانید رژه غرور سانفرانسیسکو را بدون رقصیدن جشن بگیرید.

هریس در راهپیمای غرور همجنسبازان

«کاملا هریس» چه ارتباطاتی با همجنس‌گرایی دارد؟

ترجمه توییت: چه افتخاری در بازگشت به خانه در سانفرانسیسکو برای جشن # غرور. به یاد داشته باشید، ما هیچ کس را برای جنگیدن تنها نمی‌گذاریم

«کاملا هریس» چه ارتباطاتی با همجنس‌گرایی دارد؟

هریس در کنار عموزاده هندی-مکزیکی خود شرادا، در راهپیمایی همجنسبازان سانفرانسیسکو. شرادا (Sharada) خود را کوئیر می‌داند

«کاملا هریس» چه ارتباطاتی با همجنس‌گرایی دارد؟

ترجمه توییت: شجاعت می‌خواهد تا به جهانیان بگویید که شما که هستید. این اظهار گرایش جنسی است، بدانید که مهم نیست شما که هستید یا چه کسی را دوست دارید، کسانی هستند که از شما حمایت خواهند کرد.

«کاملا هریس» چه ارتباطاتی با همجنس‌گرایی دارد؟

هیچ کسی نباید نادیده گرفته شود به ویژه در سرشماری. قانون برابری سرشماری [۵]به LGBTQ‌های آمریکایی این اطمینان را می‌دهد که برای بهره مندی از منابع دولتی مناسب و حمایت‌های حقوق شهروندی سرشماری شوند.

«کاملا هریس» چه ارتباطاتی با همجنس‌گرایی دارد؟

در این روز در سال ۲۰۱۵، سرانجام حق هر آمریکایی برای ازدواج با کسی که دوست دارد به رسمیت شناخته شد. برای همین ما سه سال است که ازدواج همجنسگرایان را جشن می‌گیریم، فراموش نمی‌کنیم تلاش برای تساوی LGBTQ هنوز پایان نیافته است.

«کاملا هریس» چه ارتباطاتی با همجنس‌گرایی دارد؟

دو سال پیش در چنین روزی، ۴۹ نفر که عمدتاً لاتینکس بودند در کلوپ شبانه Pulse اورلاندو جان خود را از دست دادند. این تنها مرگبارترین حادثهٔ خشونت آمیزی بود که همجنسگرایان در تاریخ آمریکا متحمل شده‌اند، در شرایطی که افراد زیادی در جامعهٔ همجنسگرایان می‌توانند یک پناهگاه مهم باشند. ما باید یاد آن افرادی را که در آن شب غم انگیز به آن‌ها حمله شد را با عمل ـ علیه نفرت پراکنی و خشونت با اسلحه ـ گرامی بداریم. #HonorThemWithAction

پدیده مذموم و زشت همجنسگرایی و همجنس بازی در حالی که در تمامی ادیان الهی و ابراهیمی و حتی ادیانی مانند هندو و بودا نفی گردیده و زشت دانسته شده است، در جهان آلودهٔ غرب و در میان سیاستمداران در حال رسمیت یافتن است. با توجه به اینکه کامالا هریس یکی از حامیان اصلی ازدواج همجنسگرایان و در عین حال حامی سرسخت رژیم صهیونیستی است می‌توان به این نتیجه رسید که پشت پرده و هدایت کنندهٔ دولت آیندهٔ آمریکا چه شخصی با تفکرات خطرناکی قرار دارد. موضع دولت آیندهٔ آمریکا نسبت به ایران با وجود افرادی در سایه مانند کامالا هریس که طرفدار یهودی‌ها هستند تغییر نخواهد کرد.


منبع: مشرق

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋