🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ساخت بزرگترین مجتمع ورزشی چند منظوره غرب فارس در کازرون

بزرگترین مجتمع ورزشی چندمنظوره غرب فارس، در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار در کازرون ساخته می‌شود.

ساخت بزرگترین مجتمع ورزشی چند منظوره غرب فارس در کازرون

به گزارش خبرنگار گروه استان های اخبار از شیراز ، مرتضوی مسئول روابط عمومی دفتر نماینده کازرون و کوه‌چنار اظهار کرد: برای پیشرفت و توسعه کازرون و کوه‌چنار، بزرگترین مجتمع ورزشی چند منظوره غرب فارس در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار و با ظرفیت ۳ هزار نفری در شهرستان کازرون ساخته می‌شود.

او ادامه داد: این مجتمع ورزشی به منظور توسعه ورزش به ویژه ورزش‌های قهرمانی در منطقه جنوب غرب کشور و استان فارس احداث می‌شود.

حاجی‌زاده مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در خصوص این طرح که با تلاش و پیشنهاد نماینده فعال کازرون و کوه‌چنار در امسال به تصویب رسیده است، بیان کرد: در شروع اجرای طرح مبلغ ۱۰ میلیارد تومان بودجه برای آن، با تلاش‌های عباسی نماینده مردم کازرون تامین و جذب شده که کاملاً شرایط را برای شروع کار توسط وزارت ورزش مهیا کرده است.

او ادامه داد: با ساخت مجموعه ۳ هزار نفری کازرون، علاوه بر استفاده مردم منطقه، استان فارس نیز میزبان مسابقات ملی و استانی خواهد بود و از این زیرساخت ویژه که در استان فارس و سالن‌های مشابه کمتر وجود دارد، استفاده خواهد شد تا به رشد و بالندگی ورزشی منطقه جنوب غرب کشور کمک کند.

مسئول روابط عمومی دفتر نماینده کازرون و کوه‌چنار تصریح کرد: این طرح از سوی جمعی از خیرین شهرستان کازرون در یکی از مناطق مستعد شهرستان ساخته خواهد شد که زیرساخت مهم و اساسی برای توسعه منطقه‌ای به حساب خواهد آمد.

مرتضوی با بیان اینکه اهمیت این طرح از آنجایی خواهد بود که شهرستان کازرون هم اکنون در رشته هندبال لیگ قهرمانی کشور و آسیا افتخار آفرین است و استعداد‌های جوانان این منطقه در سایر رشته‌های ورزشی نیز بسیار مشهود بوده است، گفت: اما به علت کمبود زیرساخت‌های ورزشی به شکوفایی نرسیده است که اینک با همت نماینده مردم، طرح کلان ورزشی کازرون و کوه‌چنار در دستور کار قرار گرفته است که با اتمام این طرح، این منطقه می‌تواند در همه رشته‌های ورزشی فعالیت حرفه‌ای خود را شروع کند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋