🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب روستای ارزان فود تا پایان سال

بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب روستای ارزان فود تا پایان سال

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان از پیشرفت ۹۶ درصدی و افتتاح تصفیه خانه فاضلاب روستای ارزان فود شهرستان همدان تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از همدان ،فرهاد بختیاری، معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان فر با اشاره به اینکه هم اکنون   ۸ دهم در صد از جمعیت روستایی استان همدان زیرپوشش شبکه‌های جمع آوری فاضلاب قرار دارند، گفت:این عدد در میانگین کشوری معادل ۰.۵ درصد جمعیت است.

او با تاکید بر اینکه خدمت رسانی به مشترکان روستایی در اولویت اقدامات ما قرار دارد، اظهارداشت:به همین منظور طرح احداث تصفیه خانه و شبکه جمع آوری فاضلاب روستای ارزان فود در حال حاضر با ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی دردست اجرا است که انتظار میرود تا پایان امسال این طرح وارد مدار بهره برداری شود.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به اینکه از سال ۸۷ طرح ایجاد تصفیه خانه و شبکه جمع آوری فاضلاب در روستای ارزان فود شهرستان همدان  کلید خورد، تصریح کرد:تا کنون ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار صرف این طرح شده و  با هزینه کرد ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار دیگر وارد مدار بهره برداری می‌شود.

بختیاری فر افزود: با بهره برداری از این طرح ۲ هزار و ۴۰۶ نفر از جمعیت روستای ارزان فود تحت پوشش تصفیه خانه وشبکه جمع آوری فاضلاب قرار میگیرند.

او همچنین با اشاره به دیگر روستا‌های بالادست سداکباتان و پیشرفتی ۴۲ درصدی طرح تصفیه خانه روستای ابرو عنوان کرد:این طرح هم سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان از پیشرفتی ۶۰ درصدی طرح ساخت تصفیه خانه و شبکه جمع آوری فاضلاب در روستای یلفان و بهره برداری از آن در سال پیش رو خبر داد و بیان کرد: مطالعات توجیهی ایجاد تصفیه خانه فاضلاب در سه روستای ورکانه، شمس آباد و تکمه داش نیز آغاز شده است.

بختیاری فر با اشاره به سایر اقدامات انجام شده در دیگر روستا‌ها گفت: درحال حاضر مطالعات ایجاد شبکه جمع آوری فاضلاب در روستا‌های مهدی آباد و یکن آباد دردست انجام است که با اجرای طرح‌های مذکور در مجموع ۵ هزار و ۱۲۷ نفر از جمعیت روستایی استان از خدمات شبکه جمع آوری فاضلاب برخوردار خواهند شد.

او از اجرای مطالعات توجیهی احداث تصفیه خانه و شبکه جمع آوری فاضلاب با پیشرفت در روستای دمق خبر داد و عنوان کرد: این مطالعات با پیشرفت ۳۰ درصد در حال انجام است.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان همچنین اظهارداشت: مطالعات ساخت تصفیه خانه در دو روستای انصار و سنگستان با پیشرفت ۸۰ درصد در حال انجام است که با بهره برداری از پروژه مذکورمجموعا ۳ هزارو ۷۴۴ نفر از جمعیت روستایی استان زیر پوشش خدمات جمع آوری فاضلاب قرار می‌گیرند.

او یادآور شد: اجرای خط انتقال در لالجین نیز در مرحله مطالعاتی است.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋